Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Inspektor nadzoru inwestorskiego i eksploatacyjnego (3/IN/22)

praca
07.07.2022 12:38

Pracodawca: MPK Poznań

Lokalizacja: Poznań

Województwo: Wielkopolskie

Miejsce pracy: Poznań

Głównym celem stanowiska: nadzór inwestorski w zakresie budowlanym i kompleksowe prowadzenie prac inwestycyjnych oraz remontowych, planowanych jak i awaryjnych, w tym:

  • przygotowanie przy współpracy z  odpowiednimi Wydziałami Spółki, planów inwestycyjnych oraz remontowych w zakresie robót budowlanych
  • realizacja zaplanowanych prac inwestycyjnych i remontowych, w tym udział w przetargach, przygotowywanie niezbędnej dokumentacji na rzecz realizowanych działań (np. SIWZ, umowy, opinie, ekspertyzy, badania etc), nadzór nad pracami oraz odbiór i rozliczenie robót
  • opiniowania dokumentacji projektowych własnych i zewnętrznych
  • wykonywanie przeglądów technicznych okresowych obiektów znajdujących się na terenie Spółki zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym
  • sporządzanie informacji, materiałów i analiz na potrzeby Spółki
  • obsługa bieżącej korespondencji Działu w zakresie realizowanych prac

Miejsce pracy: Zajezdnia Franowo, ul. Szwajcarska 15, teren miasta Poznania

Od Kandydatów oczekuje się:

  • wykształcenia wyższego technicznego (budownictwo)
  • posiadania uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowalnej bez ograniczeń
  • praktyczna znajomość przepisów budowlanych i procedur związanych z inwestycjami budowlanymi
  • umiejętność czytania dokumentacji technicznej
  • umiejętności przygotowywania pism i dokumentacji na potrzeby realizacji procedur przetargowych
  • umiejętności obsługi komputera w zakresie umożliwiającym wysoką jakość wykonywanych prac (mile widziana znajomość Norma Pro, AutoCad)
  • posiadania prawa jazdy kat. B (mile widziane)
  • umiejętność analitycznego myślenia i samodzielność w działaniu
  • umiejętność planowania i organizacji pracy oraz nastawienia na rozwiązywanie problemów

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • możliwość rozwoju zawodowego – wszystkie rekrutacje są w pierwszej kolejności wewnętrzne i dają możliwość zmiany stanowiska w obrębie całej Spółki
  • dofinansowanie do kursów certyfikacyjnych, szkoleń, studiów
  • pakiet socjalny wspierający aktywność i wypoczynek pracowników (dofinansowanie wakacji, karnetów sportowych, kolonie dla dzieci, atrakcyjna oferta wyjazdów weekendowych, bilety do kina i teatru)
  • dostęp do Kasy Zapomogo-Pożyczkowej
  • kartę multisport
  • preferencyjne warunki korzystania z usług własnych (bilet na komunikację miejską za 12,00 zł/rok dla pracownika i członów jego rodziny)

Aplikuj