Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

INSPEKTOR DS. SEKRETARIATU I SPRAW BIUROWYCH

praca
02.04.2023 12:53

Pracodawca: Tramwaje Warszawskie

Lokalizacja: Warszawa

Województwo: Mazowieckie

Miejsce pracy: Warszawa

Nr ref.: 2023/057

Będziesz odpowiadać za:

Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej obsługi sekretariatu jednostki organizacyjnej Spółki poprzez:

  • organizację i obsługę sekretariatu Zakładu,
  • obsługę kancelaryjną,
  • prowadzenie wymaganych rejestrów,
  • ewidencja czasu pracy pracowników Zakładu z wyłączeniem motorniczych tramwajów,
  • obsługę korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej, prowadzenie terminarza Dyrektora i Zastępcy Dyrektora,
  • współpracę przy organizacji spotkań służbowych, narad, konferencji, szkoleń itp.,
  • przygotowywanie dokumentów do archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Czeka na Ciebie:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • praca w godzinach 7.00 – 15.00,
  • możliwość wykupienia pakietu prywatnej opieki medycznej i karnetów sportowych,
  • bilet na przejazdy całą warszawską komunikacją miejską za jedyną złotówkę rocznie dla Ciebie
    i Twoich dzieci oraz dofinansowanie do biletów w wysokości 50% dla osób spoza Warszawy,
  • pakiet socjalny (m.in. dofinansowania do urlopu wypoczynkowego dla Ciebie i Twojej rodziny, możliwość otrzymania nisko oprocentowanej pożyczki na remont/zakup mieszkania),
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji (dofinansowujemy studia – nawet do 80% kosztów),
  • możliwość nauki języka angielskiego i niemieckiego w 100% finansowanej przez Spółkę,
  • podwyższone do 4% wpłaty do PPK,
  • zniżki na wydarzenia kulturalne i sportowe

A od Ciebie oczekujemy:

  • wykształcenia co najmniej średniego,
  • rocznego doświadczenia zawodowego na stanowiskach administracyjnych, sekretarskich, asystenckich,
  • umiejętności obsługi programów pakietu MS Office: Word, Excel, Outlook na poziomie dobrym,
  • samodzielności, dobrej organizacji pracy, odpowiedzialności, komunikatywności, otwartości na nowe wyzwania, pozytywnego nastawienia do nauki i wysokiej kultury osobistej.

Jeśli taki rozkład Ci odpowiada – Aplikuj do nas 🙂

Na Twoje CV czekamy do 13.04.2023Aplikuj teraz