Inspektor ds. obsługi pasażera – infolinia
Pracodawca: MPK Wrocław
Lokalizacja: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Miejsce pracy: Wrocław
OO/INF/05.2023
Zakres zadań:
- telefoniczna i elektroniczna obsługa klienta.
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie;
- rok doświadczenia w pracy związanej z obsługą klienta;
- dyspozycyjność (praca zmianowa 06:00 – 14:00/13:00 – 21:00);
- dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office (Excel, Word);
- mile widziana znajomość Regulaminu przewozu osób i bagażu środkami lokalnego transportu zbiorowego MPK Sp. z o.o. we Wrocławiu;
- mile widziana znajomość jęz. angielskiego .
Oferujemy:
- umowę o pracę na zastępstwo, z ewentualną możliwością zatrudnienia na stałe po tym czasie;
- pakiet socjalny;
- możliwość rozwoju zawodowego.