GŁÓWNY SPECJALISTA DS. REALIZACJI PROJEKTÓW INWESTYCYJNYCH
Pracodawca: Tramwaje Warszawskie
Lokalizacja: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 2022/249
Będziesz odpowiadać za:
- opracowania kompleksowej dokumentacji przetargowej niezbędnej dla wdrożenia procedur przetargowych,
- pozyskania decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji inwestycji,
- weryfikowanie zakresu rzeczowo-finansowego kontraktu w celu zapewnienia prawidłowej realizacji kontraktu,
- uzgadniania dokumentów (w tym faktur) dotyczących płatności dla Wykonawcy i Inżyniera w celu ich weryfikacji i ustalenia kwalifikowalności kosztów,
- koordynowania działań związanych z planowaniem stałej oraz czasowej organizacji ruchu w aspekcie zakładanych harmonogramów robót przy wsparciu działów merytorycznych,
- koordynowania działań związanych z opiniowaniem dokumentacji projektowej celem przyjęcia jej do realizacji przy wsparciu działów merytorycznych,
- wprowadzania i aktualizacji danych w systemach informatycznych w zakresie przydzielonych projektów inwestycyjnych
Czeka na Ciebie:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- praca w godzinach 7.00 – 15.00,
- możliwość wykupienia pakietu prywatnej opieki medycznej i karnetów sportowych,
- bilet na przejazdy całą warszawską komunikacją miejską za jedyną złotówkę rocznie dla Ciebie i Twoich dzieci oraz dofinansowanie do biletów w wysokości 50% dla osób spoza Warszawy,
- pakiet socjalny (m.in. dofinansowania do urlopu wypoczynkowego dla Ciebie i Twojej rodziny, możliwość otrzymania nisko oprocentowanej pożyczki na remont/zakup mieszkania),
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji (dofinansowujemy studia – nawet do 80% kosztów),
- możliwość nauki języka angielskiego i niemieckiego w 100% finansowanej przez Spółkę,
- podwyższone do 4% wpłaty do PPK,
- zniżki na wydarzenia kulturalne i sportowe
A od Ciebie oczekujemy:
- wykształcenia wyższego na kierunkach technicznych, ekonomicznych, administracyjnych lub prawo,
- mile widziane ukończone studia podyplomowe na kierunku zarządzanie projektami,
- minimum 4 lat doświadczenia zawodowego na stanowiskach związanych z realizacją inwestycji lub tworzeniem dokumentacji projektowej w tym: tworzenie planów finansowych i harmonogramów projektów, pozyskiwanie decyzji administracyjnych, koordynowanie procesu inwestycyjnego,
- umiejętności praktycznego zastosowania przepisów z zakresu Prawa Zamówień Publicznych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Prawa Budowlanego,
- umiejętności obsługi programów: MS Project, MS Word, MS Excel, MS Power Point, MS Outlook, MS Teams na poziomie dobrym,
- podstawowa znajomość narzędzi i technik zarządzania danymi na projekcie,
- mile widziana umiejętność praktycznego wykorzystania metodyki projektowej
Jeśli taki rozkład Ci odpowiada – Aplikuj do nas 🙂
Na Twoje CV czekamy do 16.02.2023 r.Aplikuj teraz