Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Główny specjalista ds. przygotowania robót

praca
10.06.2021 20:08
0 Komentarzy

Pracodawca: Tramwaje Warszawskie

Lokalizacja: Warszawa

Województwo: Mazowieckie

Miejsce pracy: Warszawa

Nr ref.: 2021/085

Będziesz odpowiadać za:

  • opracowanie rocznych i wieloletnich planów inwestycji i remontów obiektów budowlanych,
  • analizę możliwości realizacyjnych i zapewnienie bieżącego korygowania planów inwestycyjnych i remontowych,
  • przygotowanie okresowych raportów z realizacji inwestycji i remontów,
  • przygotowywanie dokumentów do zawierania porozumień w zakresie koordynacji robót z innymi jednostkami i podmiotami,
  • dopełnienie niezbędnych formalności związanych z realizacją robót m.in. w zakresie koordynacji robót, usuwania kolizji, zgłoszeń i zawiadomień organów i urzędów,
  • nadzór nad pracami zespołu przygotowującego zamówienia publiczne w zakresie zadań realizowanych przez Biuro Utrzymania Infrastruktury.

Czeka na Ciebie:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • praca w godzinach 7.00 – 15.00,
  • dostęp do prywatnej opieki medycznej i karnetów sportowych,
  • darmowe przejazdy całą komunikacją miejską,
  • pakiet socjalny (m.in. dofinansowania do urlopu wypoczynkowego dla Ciebie i Twojej rodziny, możliwość otrzymania nisko oprocentowanej pożyczki na remont/zakup mieszkania),
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji (dofinansowujemy studia – nawet do 80% kosztów),
  • możliwość nauki języka angielskiego i niemieckiego w 100% finansowanej przez Spółkę,
  • podwyższone do 2% wpłaty do PPK,
  • zniżki na wydarzenia kulturalne i sportowe.

A od Ciebie oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego (technicznego, ekonomicznego lub administracyjnego),
  • przynajmniej 5 lat doświadczenia w pracy w obszarze inwestycji infrastrukturalnych – przy planowaniu budżetu, inwestycji, przygotowaniu i koordynacji robót, w tym także udział w procesie związanym z udzielaniem zamówień publicznych,
  • praktycznej wiedzy z zakresu planowania i przygotowania robót, administracji, zagadnień menedżerskich i projektów infrastrukturalnych, popartej udziałem w szkoleniach o tej tematyce,
  • mile widziane doświadczenie zawodowe w realizacji projektów prowadzonych tzw. metodyką zarzadzania projektami,
  • dodatkowym atutem będzie posiadanie certyfikatu ukończenia szkolenia PRINCE2,
  • znajomości przepisów z zakresu prawa zamówień publicznych,
  • znajomości przepisów z zakresu prawa budowlanego,
  • znajomości przepisów z zakresu Kodeksu postępowania administracyjnego,
  • umiejętności obsługi programów: Word, Excel, PowerPoint na poziomie bardzo dobrym oraz Ms Project na poziomie dobrym,
  • umiejętności w zakresie skutecznego zarządzania procesem oraz współpracy z przedstawicielami różnych działów,
  • zaangażowania, komunikatywności, samodzielności, umiejętności prowadzenia dokumentacji (w tym umiejętności redagowania pism), dobrej organizacja pracy oraz wysokiej kultury osobistej.

Jeśli taki rozkład Ci odpowiada – przyjedź do nas 🙂

Na Twoje CV czekamy do 21.06.2021 r.Aplikuj teraz