Główny Specjalista ds. BHP
Pracodawca: PKM tychy
Lokalizacja: Tychy
Województwo: Śląskie
Skieruj swoją karierę na właściwą linię:
Wybierz ambitny kurs: Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej w Tychach należy do liderów transportu publicznego w Polsce od lat dbamy o najwyższą jakość Naszej pracy w trosce o środowisko i jakość życia w regionie. Codziennie ponad 300 naszych pracowników dba o to, aby 50 tysięcy pasażerów bezpiecznie dotarło do celu. Nie boimy się wytyczać ambitnych celów i testować innowacyjne rozwiązania. Poszukujemy najlepszych wzorców w Europie i sami dzielimy się doświadczeniami. Dzisiaj Twoje pomysły i zaangażowanie pozwolą pokonać kolejny etap w rozwoju naszej firmy. Wzmocnij nasz zespół w drodze do sukcesu.
Twoje zadania:
Realizacja zadań służby bhp zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy, a w szczególności:
- Zarządzanie obszarem bhp oraz wsparcie ppoż.
- Stały nadzór nad spełnieniem wymogów w zakresie bhp oraz inicjowanie nowych rozwiązań w tym obszarze
- Weryfikacja i ocena warunków bezpieczeństwa i podejmowanie działań korygujących i zapobiegawczych
- Przygotowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu bhp zgodnie z harmonogramem
- Inicjowanie szkoleń i działań informacyjnych związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy
- Prowadzenie postępowań powypadkowych oraz przygotowanie dokumentacji wypadków
- Przeprowadzanie analizy i oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy oraz przygotowywanie niezbędnej dokumentacji
- Przygotowywanie okresowych raportów z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy
- Współpraca i udział w kontrolach państwowej inspekcji pracy, państwowej inspekcji sanitarnej, państwowej straży pożarnej
- Wsparcie w prowadzeniu, administrowaniu i archiwizowaniu dokumentacji bhp i p.poż
A ponadto:
- Efektywna współpraca wewnątrzfirmowa w ramach pełnionej funkcji
- Raportowanie działań i wskaźników do bezpośredniego przełożonego
- Wsparcie w kontroli przestrzegania przepisów PPOŻ w firmie
- Wsparcie nad zawartością merytoryczną i terminowością dokumentacji PPOŻ
- Prowadzenie i koordynowanie szkoleń wewnętrznych z zakresu ochrony przeciwpożarowej
- Opracowywanie i aktualizacja Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego
- Wsparcie w koordynacji okresowych przeglądów sprzętu PPOŻ
- Uczestniczenie w kontrolach Państwowej Straży Pożarnej
Co oferujemy:
- Stabilną pracę i możliwość rozwoju zawodowego
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia
- Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych (w tym wczasy pod gruszą, dopłaty do wypoczynku dzieci itp.)
- Premie świąteczne
Twoje przewagi:
- Studia kierunkowe lub studia podyplomowe z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy
- Mile widziane uprawnienia inspektora ochrony przeciwpożarowej lub specjalisty ds. PPOŻ
- Co najmniej 2 lat doświadczenia w pracy w służbie bhp
- Znajomość systemów zarządzania jakością
- Umiejętność tworzenia raportów, statystyk i dokumentów związanych z bhp,
- Skutecznej komunikacji i determinacji do osiągania wyznaczonych celów
- Otwartości na wprowadzanie nowoczesnych form szkoleniowych
- Czynne prawo jazdy kat. B
Aplikacje proszę kierować do sekretariatu firmy lub na adres mailowy: [email protected]
Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
Na ofercie prosimy umieścić klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PKM Sp. z o.o., ul. Towarowa 1, 43-100 Tychy, moich danych osobowych zamieszczonych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb rekrutacji na w/w stanowisko, a także wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 roku (RODO).”
Klauzula informacyjna i Polityka prywatności są dostępne na www.pkmtychy.pl – w zakładce RODO.