Ekspert ds. Mediów
Pracodawca: PKP Intercity
Lokalizacja: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres zadań:
- planowanie i kontrola kampanii w mediach (kampania 360, w tym TV, radio, digital, OOH, ambient),
- bliska współpraca z zewnętrznymi dostawcami (domem mediowym, agencjami online i audytorem mediowym) w kontekście prowadzenia projektów z obszaru planowania i realizacji kampanii w mediach,
- kontrola realizacji umów z domem mediowym, agencją online i audytorem mediowym, przy współpracy z przełożonym,
- przygotowanie kampanii wizerunkowych i sprzedażowych z użyciem narzędzi i systemów reklamowych m.in.: Google Ads, Facebook Ads Manager, LinkedIn Campaign Manager (Twitter),
- współpraca z agencją SEO/SEM w celu realizacji kampanii w kanałach płatnych,
- budowanie i optymalizacja lejka marketingowego w celu skutecznego realizowania celów biznesowych i KPIs,
- tworzenie i realizacja strategii digitalowej dla mediów, w tym wideo, SM i influencerów,
- wsparcie w optymalizacji landing pages do realizowanych kampanii,
- koordynacja działań marketing automation do prowadzonych działań (wysyłka newsletterów do baz danych, dbanie o zgodność z wymogami RODO),
- współpraca z innymi działami w firmie,
- wsparcie bieżących działań marketingowych,
- realizacja projektów interdyscyplinarnych w ramach struktur Spółki (m.in. udział w projekcie CRM oraz tworzeniu programu lojalnościowego).
Wymagania:
- znajomość rynku mediowego i trendów, świadomość najnowszych rozwiązań, chęć ich rozwijania i resetowania,
- min. 5 letnie doświadczenie w planowaniu kampanii TV, digital i innych mediów offline,
- umiejętność współpracy z agencjami mediowymi i partnerami zewnętrznymi,
- doskonałe umiejętności analityczne (mile widziana umiejętność korzystania z narzędzi badawczych),
- umiejętność negocjacji i oceny performance’u agencji mediowych,
- silne umiejętności organizacyjne i zarządzanie projektami,
- znajomość narzędzi raportowania i analizy mediów,
- skrupulatność i uważność w rozliczeniach,
- wiedza z zakresu kampanii reklamowych Google, Facebook Ads, kampanii SMS i mailingowych, YouTube, TikTok itp.,
- płynna obsługa Google Analitycs,
- znajomość zasad SEO/SEM.
Oferujemy:
- pracę u największego pracodawcy na rynku kolejowych przewozów pasażerskich,
- benefity pozapłacowe m.in. zniżka na przejazdy kolejowe, pakiety medyczne i sportowe, dofinansowanie do nauki i szkoleń, dofinansowanie do wczasów,
- wsparcie aktywności sportowych – drużyny firmowe,
- dodatkowy dzień wolny w roku – 25.11. Dzień Kolejarza,
- pracę na odpowiedzialnym stanowisku,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pracę w dynamicznym środowisku,
- narzędzia niezbędne do pracy,
- pracę w oparciu o umowę o pracę.
Aplikacje prosimy przesyłać do dnia 24.08.2023 r.
Prosimy o umieszczenie w aplikacji następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji„.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Aplikuj