Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Ekspert ds. Mediów

praca
01.08.2023 12:50

Pracodawca: PKP Intercity

Lokalizacja: Warszawa

Województwo: Mazowieckie

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres zadań:

  • planowanie i kontrola kampanii w mediach (kampania 360, w tym TV, radio, digital, OOH, ambient),
  • bliska współpraca z zewnętrznymi dostawcami (domem mediowym, agencjami online i audytorem mediowym) w kontekście prowadzenia projektów z obszaru planowania i realizacji kampanii w mediach,
  • kontrola realizacji umów z domem mediowym, agencją online i audytorem mediowym, przy współpracy z przełożonym,
  • przygotowanie kampanii wizerunkowych i sprzedażowych z użyciem narzędzi i systemów reklamowych m.in.: Google Ads, Facebook Ads Manager, LinkedIn Campaign Manager (Twitter),
  • współpraca z agencją SEO/SEM w celu realizacji kampanii w kanałach płatnych,
  • budowanie i optymalizacja lejka marketingowego w celu skutecznego realizowania celów biznesowych i KPIs,
  • tworzenie i realizacja strategii digitalowej dla mediów, w tym wideo, SM i influencerów,
  • wsparcie w optymalizacji landing pages do realizowanych kampanii,
  • koordynacja działań marketing automation do prowadzonych działań (wysyłka newsletterów do baz danych, dbanie o zgodność z wymogami RODO),
  • współpraca z innymi działami w firmie,
  • wsparcie bieżących działań marketingowych,
  • realizacja projektów interdyscyplinarnych w ramach struktur Spółki (m.in. udział w projekcie CRM oraz tworzeniu programu lojalnościowego).

Wymagania:

  • znajomość rynku mediowego i trendów, świadomość najnowszych rozwiązań, chęć ich rozwijania i resetowania,
  • min. 5 letnie doświadczenie w planowaniu kampanii TV, digital i innych mediów offline,
  • umiejętność współpracy z agencjami mediowymi i partnerami zewnętrznymi,
  • doskonałe umiejętności analityczne (mile widziana umiejętność korzystania z narzędzi badawczych),
  • umiejętność negocjacji i oceny performance’u agencji mediowych,
  • silne umiejętności organizacyjne i zarządzanie projektami,
  • znajomość narzędzi raportowania i analizy mediów,
  • skrupulatność i uważność w rozliczeniach,
  • wiedza z zakresu kampanii reklamowych Google, Facebook Ads, kampanii SMS i mailingowych, YouTube, TikTok itp.,
  • płynna obsługa Google Analitycs,
  • znajomość zasad SEO/SEM.

Oferujemy:

  • pracę u największego pracodawcy na rynku kolejowych przewozów pasażerskich,
  • benefity pozapłacowe m.in. zniżka na przejazdy kolejowe, pakiety medyczne i sportowe, dofinansowanie do nauki i szkoleń, dofinansowanie do wczasów,
  • wsparcie aktywności sportowych – drużyny firmowe,
  • dodatkowy dzień wolny w roku – 25.11. Dzień Kolejarza,
  • pracę na odpowiedzialnym stanowisku,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • pracę w dynamicznym środowisku,
  • narzędzia niezbędne do pracy,
  • pracę w oparciu o umowę o pracę.

Aplikacje prosimy przesyłać do dnia 24.08.2023 r.

Prosimy o umieszczenie w aplikacji następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji„.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Aplikuj