Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Niemożliwe staje się możliwe: Jeden bilet od Nord Express, PKS Słupsk i Ramzes

infotrans
19.10.2025 19:02
0 Komentarzy

Od 5 września 2025 r. pasażerowie podróżujący między Słupskiem a Ustką zyskali nowe, wyjątkowe udogodnienie – wspólny bilet miesięczny.

Co rzadko spotykane w Polsce honorują go trzy niezależne firmy przewozowe: Nord Express, PKS Słupsk oraz Ramzes. To pierwszy tego typu projekt w regionie, będący jednocześnie odpowiedzią na rosnące potrzeby mieszkańców i ograniczenia w kursowaniu pociągów na tej popularnej trasie. Gratulacje dla pomysłodawców!

Rozkład jazdy:

Jeden bilet – trzy firmy. Nord Express, PKS Słupsk i Ramzes łączą siły na trasie Słupsk–Ustka
Jeden bilet – trzy firmy. Nord Express, PKS Słupsk i Ramzes łączą siły na trasie Słupsk–Ustka

Trzy przewozy – jeden bilet

W ramach pilotażowego programu, który potrwa do końca grudnia 2025 roku, pasażerowie mogą korzystać z jednego biletu miesięcznego w autobusach kursujących na liniach 200 i 500, obsługujących trasę Słupsk ↔ Ustka. Kluczowym elementem tego rozwiązania jest pełna wzajemna honorowalność biletów – niezależnie od tego, u którego z przewoźników pasażer zakupi bilet, może z niego korzystać w pojazdach każdego z trzech operatorów

Decyzja o wdrożeniu wspólnego biletu została podjęta we współpracy z Powiatem Słupskim i jest częścią szerszej polityki wsparcia mieszkańców w związku z czasowym wstrzymaniem połączeń kolejowych na trasie Słupsk–Ustka. To oznacza, że przez kilka miesięcy transport autobusowy będzie głównym środkiem komunikacji zbiorowej między tymi dwoma miastami.

– Dzięki wspólnemu biletowi pasażerowie zyskują dostęp nawet do trzech kursów w ciągu godziny, co znacząco zwiększa wygodę i elastyczność podróży – podkreślają zgodnie przedstawiciele wszystkich trzech firm.

Jeden bilet – trzy firmy. Nord Express, PKS Słupsk i Ramzes łączą siły na trasie Słupsk–Ustka
Jeden bilet – trzy firmy. Nord Express, PKS Słupsk i Ramzes łączą siły na trasie Słupsk–Ustka

Bilet miesięczny – bez podwyżek

Co istotne, mimo wprowadzenia nowej funkcjonalności, ceny biletów miesięcznych nie uległy zmianie. Pasażerowie korzystają z dotychczasowego cennika operatorów, co czyni tę ofertę wyjątkowo konkurencyjną – zarówno względem alternatywnych środków transportu, jak i wcześniejszych możliwości komunikacyjnych w regionie.

Linie objęte programem

  • Linia 200 – obsługiwana przez PKS Słupsk, relacja: Słupsk (CH Jantar) – Ustka (Węzeł Transportowy).
  • Linia 500 – obsługiwana przez Nord Express oraz Ramzes, również na trasie Słupsk–Ustka.

W ramach wspólnej oferty bilet miesięczny można zakupić w kasach i punktach sprzedaży dowolnego z przewoźników – będzie on w pełni akceptowany przez pozostałych partnerów programu.

Naszym zdaniem: Wspólny bilet to nie tylko nowa oferta, ale także przykład efektywnej współpracy między firmami przewozowymi a samorządem powiatowym. Projekt ma na celu nie tylko rozwiązanie doraźnych problemów związanych z ograniczeniami na kolei, ale również budowę trwałego modelu zintegrowanej komunikacji w regionie Słupska. Jeśli program spotka się z pozytywnym odbiorem, możliwe jest jego przedłużenie lub rozszerzenie na inne trasy w regionie.

Więcej informacji:🔗 Nord Express – Wspólny bilet miesięczny + 🔗 PKS Słupsk – Informacja o wspólnym bilecie

Komentarze