Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

MZK Zielona Góra inwestuje w automaty biletowe. Rusza przetarg

infotrans
23.06.2025 12:03
0 Komentarzy

Miejski Zakład Komunikacji w Zielonej Górze ogłosił nowe postępowanie w formule zapytania o cenę, dotyczące dostawy dwóch automatów stacjonarnych do sprzedaży biletów.

Przetarg obejmuje dostarczenie, montaż i integrację urządzeń z istniejącą infrastrukturą informatyczną oraz przeszkolenie personelu. Zamówienie zostało opublikowane 17 czerwca 2025 r. Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. w Zielonej Górze działa jako pełnomocnik miasta Zielona Góra. 

Rozkład jazdy:

  1. Ile automatów biletowych planuje zakupić MZK Zielona Góra?
  2. W jakiej formule prowadzone jest postępowanie przetargowe?
  3. Jaki system lokalny ma być zintegrowany z nowymi automatami?

Zamówienie z Zielonej Góry

Ogłoszony 17 czerwca 2025 r. zielonogórski przetarg zakłada kompleksową dostawę i uruchomienie dwóch nowoczesnych automatów biletowych, które zostaną zainstalowane w punktach:

  • Al. Wojska Polskiego (Biblioteka Wojewódzka)
  • Boh. Westerplatte (Graffiti)

Urządzenia będą zintegrowane z lokalnym systemem „Platyna” oraz systemami Municom i e-bilet. Przetarg obejmuje nie tylko dostawę, ale również:

  • montaż urządzeń,
  • wykonanie niezbędnych fundamentów lub adaptację istniejących,
  • pełną integrację z systemami informatycznymi,
  • przekazanie nieograniczonych licencji i dokumentacji,
  • przeszkolenie pracowników,
  • dostarczenie laptopa serwisowego,
  • wdrożenie systemów wraz z testami i dokumentacją odbiorczą.

Automaty muszą być fabrycznie nowe, przystosowane do pracy w warunkach zewnętrznych (zakres temperatur od -25°C do +55°C), wyposażone w czytnik Zielonogórskiej Karty Miejskiej, terminal płatności bezgotówkowych, drukarki z gilotyną, ekran dotykowy z obsługą co najmniej czterech języków oraz system awaryjnego zasilania UPS. Wymagana jest pełna kompatybilność z systemami zarządzania ruchem i biletami.

Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania pełnych praw autorskich oraz zapewnienia serwisu gwarancyjnego przez minimum 36 miesięcy.

W zakresie wymagań wobec wykonawców wskazano obowiązek integracji z istniejącą infrastrukturą oraz wcześniejsze skontaktowanie się z firmą MERA SYSTEMY w celu pozyskania know-how. Brak ofert wariantowych i częściowych.

Termin realizacji zamówienia to 5 miesięcy od podpisania umowy, z możliwością jego skrócenia o 30 dni.

Na oferty zamawiający czeka do 25 czerwca 2025 r., a następnie komisja przetargowa oceni złożone propozycje według kryteriów:

  • Cena – 100%

Prowadzone jest w formule zapytania o cenę, z pełnym uwzględnieniem krajowych przepisów o zamówieniach publicznych.

Komentarze