Dwie firmy w walce o tablice SDIP dla Poznania. W strategicznych miejscach
30 października 2025 roku Miasto Poznań otworzyło oferty w przetargu, którego przedmiotem jest m.in. wyposażenie w tablice SDIP
Chodzi o lokalizacje w rejonie Dworca Zachodniego, Ronda Kaponiera i trasy tramwajowej na Franowo. To kolejne postępowanie miasta, które ma na celu wybór wykonawcy. Za pierwszym razem, zamawiający nie otrzymał ofert, a przetarg unieważniono. Tym razem miasto uzyskało dwie oferty.
Rozkład jazdy:
- Jakiego rodzaju inwestycję planuje Miasto Poznań w ramach przetargu dotyczącego tablic SDIP?
- Jakie oferty wpłynęły do postępowania oraz która z nich mieści się w budżecie przeznaczonym przez miasto?
- Jakie są kryteria oceny ofert i w jakim terminie ma zostać zrealizowane zamówienie?
Zaprojektuj i wybuduj
Przetarg ogłoszono w dniu 25 września 2025 roku. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlano-montażowych w ramach zadania pn.: „Wyposażenie przejść podziemnych węzła przesiadkowego Rondo Kaponiera (w tablice elektryczne zmiennej treści oraz aktualizacja pozostałych statycznych tablic informacji pasażerskiej) wraz z wyposażeniem w tablice dworca zachodniego i trasy tramwajowej na Franowo”. Realizacja zamówienia nastąpi w trybie zaprojektuj – wybuduj.
W ramach zamówienia przewidziano opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlano-montażowych dla następujących zakresów:
- zakres A: budowa tablic informacji pasażerskiej na trasie tramwajowej na Franowo (od przystanku Os. Lecha do pętli Franowo) – 10 tablic informacji pasażerskiej,
- zakres B: budowa tablic informacji pasażerskiej na przystankach Dworzec Zachodni (na trasie PST) – 4 tablice informacji pasażerskiej,
- zakres C: budowa tablic elektrycznych zmiennej treści oraz aktualizacja statycznych tablic informacji pasażerskiej w przejściach podziemnych węzła przesiadkowego Rondo Kaponiera – 3 totemy (zbiorcze tablice informacji pasażerskiej), 7 tablic informacji pasażerskiej oraz aktualizacja treści statycznych tablic informacyjnych wraz z częściowym zastosowaniem ekranów LED do wyświetlania treści zmiennych.
W ramach zamówienia wykonawca ma uzyskać niezbędne do realizacji robót budowlanych decyzje administracyjne i zaświadczenia, wykonać specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót. Konieczne będzie także pozyskanie braku sprzeciwu do zgłoszonych robót budowlanych lub pozwolenia na budowę, a następnie na podstawie pozyskanych decyzji – realizacja robót budowlanych.
Całość ma być zrealizowana w terminie do 345 dni od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
Dwie oferty
25 października urzędnicy otworzyli oferty od dwóch firm:
- Dysten sp. o.o. – cena 4.795.770,00 PLN brutto,
- MPTechnology sp. z o.o. – cena 3.099.600,00 PLN brutto.
Kwota jaką miasto dysponuje na realizację inwestycji to: 3.690.000,00 PLN brutto. Zatem oferta MPTechnology mieści się ze sporym zapasem w tej sumie. W konsekwencji inwestycja ma szanse wreszcie zostać zrealizowana. Czekamy na rozstrzygnięcie przetargu.
Miasto dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o kryteria:
- cena – waga 60 %,
- okres gwarancji / rękojmi – waga 30 %,
- doświadczenie personelu wykonawcy – waga 10%.
Przetarg znajduje się na stronie: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d56526b9-9681-421b-9207-18fba3bb9a9d
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok




Komentarze