Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Wiemy kto przywróci funkcjonalność łódzkich Swing-ów. MPK Łódź podpisało umowę

infotram
13.08.2024 14:45
0 Komentarzy

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne – Łódź podpisało umowę, której przedmiotem jest przywrócenie funkcjonalności systemów pokładowych w wagonach tramwajowych PESA 122NaL i PESA 122NaL-10.

Prace te będą kosztowały 2 794 274,00 PLN netto.

Spis treści:

  1. Jakie konkretne systemy pokładowe zostaną przywrócone do pełnej funkcjonalności w tramwajach PESA 122NaL i PESA 122NaL-10?
  2. Dlaczego MPK Łódź zdecydowało się na realizację napraw na terenie przewoźnika, i jakie korzyści wynikają z wykorzystania zaplecza technicznego MPK?
  3. Jakie są kluczowe powody wyboru firmy R&G PLUS Spółka z o.o. do realizacji tego zamówienia?
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne – Łódź podpisało umowę, której przedmiotem jest przywrócenie funkcjonalności systemów pokładowych w wagonach tramwajowych PESA 122NaL i PESA 122NaL-10.
Łódzki Swing

O zamówieniu

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na przywróceniu pełnej sprawności/funkcjonalności w układach systemów: wizualnej i akustycznej informacji pasażerskiej, monitoringu, systemu emisji reklam oraz automatycznego zliczania pasażerów, z uwzględnieniem ich kompatybilności z pozostałymi układami wagonów PESA 122NaL (22 sztuki) i PESANaL-10 (12 sztuk), będących własnością zamawiającego.  

Umowa została zawarta z firmą R&G PLUS Spółka z o.o.

Przedmiotowa usługa realizowana będzie na terenie należącym do przewoźnika. Możliwe jest wykorzystanie zaplecza technicznego MPK Łódź.

Producentem wagonów, które zostaną objęte naprawami jest PESA Bydgoszcz.

Komentarze