Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

W gdańskich Jazzach będzie wymiana podłogi

infotram
03.11.2023 09:45
0 Komentarzy

Gdańskie Autobusy i Tramwaje Sp. z o.o. podpisały umowę na wykonanie modernizacji podłogi 5 tramwajów typu 128NG.

Została ona zawarta 10 października 2023 roku.

Zakres prac

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez wykonawcę na rzecz zamawiającego modernizacji podłogi 5 tramwajów typu 128NG, obejmującej:

1) nadwozie,

2) wnętrze przedziału pasażerskiego,

3) kabinę motorniczego.

Modernizacja nadwozia obejmuje:

1) wymianę rampy inwalidzkiej na nową, wraz ze zmianą konstrukcji podłogi,

2) wymianę całej podłogi na nową – podłoga musi być wykonana z materiału kompozytowego, o dużej izolacji termicznej wraz z bardzo wysoką odpornością na działania wody, soli i innych substancji chemicznych występujących podczas normalnej eksploatacji tramwaju,

3) wymianę wykładziny na nową,

4) montaż loga informującego o miejscu dla osób z niepełnosprawnościami – logo musi być wykonane z wykładziny podłogowej i zamontowane w taki sposób aby licowało z pozostałą nową wykładziną przedziału pasażerskiego.

Gdańskie Autobusy i Tramwaje Sp. z o.o. podpisały umowę na wykonanie modernizacji podłogi 5 tramwajów typu 128NG.
Tramwaje Jazz Duo w Gdańsku/foto: gdansk.pl

Modernizacja wnętrza przedziału pasażerskiego obejmuje:

1) demontaż, naprawę i montaż laminatów wnętrza przedziału pasażeskiego,

2) wymianę całej podłogi na nową – podłoga musi być wykonana z materiału kompozytowego o dużej izolacji termicznej wraz z bardzo wysoką odpornością na działania wody, soli i innych substancji chemicznych występujących podczas normalnej eksploatacji tramwaju.

3) demontaż, wymianę na nowe i montaż laminatów które uległy zniszczeniu podczas demontaży,

4) malowanie laminatów przedziału pasażerskiego,

5) przejrzenie pod kątem uszkodzeń mechanicznych i elektrycznych wyposażenia, zdemontowanego do procesu wymiany podłogi,

6) wymianę na nowe uchwytów pętlowych,

7) wymianę na nowe wszystkich listew podłogowych.

Modernizacja wnętrza kabiny motorniczego obejmuje:

1) wymianę uszkodzonej podłogi na nową – podłoga musi być wykonana z materiału kompozytowego o dużej izolacji termicznej wraz z bardzo wysoką odpornością na działania wody, soli i innych substancji chemicznych, wystepujących podczas normalnej eksploatacji tramwaju.

2) wymianę wykładziny na nową,

3) wymianę na nowe wszystkich listew podłogowych,

4) naprawę i malowanie uszkodzonych elementów laminatowych kabiny motorniczego.

Prace wykona firma SAATZ sp. z o.o. Wartość umowy to 2 699 950.00 PLN netto.

Komentarze