Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Umowa na remont torów WKD podpisana

infotram
05.09.2014 11:57
0 Komentarzy
Warszawska Kolej Dojazdowa podpisała umowę z TRAKCJA PRKiI S.A. na wykonanie kompleksowej naprawy torów linii kolejowej WKD nr 47 na szlaku Warszawa Śródmieście WKD –Komorów. Roboty budowlane będą prowadzone dwóch etapach.
W etapie I robót wykonawca wykona kompleksową naprawę toru nr 1 linii kolejowej WKD w km od 0,350 do km 2,350 tj. na odcinku od p.o. Warszawa Zachodnia WKD do stacji Warszawa Śródmieście WKD. Roboty remontowe będą prowadzone przy całodobowym zamknięciu toru nr 1 i toru nr 2 dla ruchu pociągów WKD na niniejszym odcinku linii kolejowej WKD. Wjazd technologiczny maszyn i urządzeń Wykonawcy będzie się odbywał w torze zamkniętym nr 2 poprzez linię nr 512 (łącznica Pruszków PKP-Komorów WKD),
na p.o. Warszawa Zachodnia WKD, w przerwie nocnej w ruchu pociągów, w godzinach od ok. 0:30 – 3:00.
Warszawska Kolej Dojazdowa podpisała umowę z TRAKCJA PRKiI S.A. na wykonanie kompleksowej naprawy torów linii kolejowej WKD nr 47 na szlaku Warszawa Śródmieście WKD –Komorów
W II etapie roboty budowlane będą prowadzone przy całodobowym zamknięciu toru nr 1, przy czynnym ruchu pociągów po torze sąsiednim, tj. na odcinku od p.o. Warszawa Zachodnia WKD do Komorowa WKD w km od 2,350 do 17,850.
Zakres zamówienia dla obu etapów robót obejmuje:
a) sporządzenie przez wykonawcę i uzgodnienie z zamawiającym harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji robót w I i II etapie – harmonogram powinien zostać przedstawiony przez wykonawcę w terminie 3 dni od podpisania umowy,
b) wymianę nawierzchni torowej w km 0,350 do 17,850 zgodnie z etapami robót, z pominięciem odcinków w km od 4,800 do 6,350 i w km od 16,000 do 16,050),
c) mechaniczne ścięcie ław torowiska,
d) renowację rowu odwadniającego,
e) obniżenie niwelety toru pod wiaduktem drogowym w km 16,790 wraz z zabudową skarpy pod wiaduktem,
f) demontaż i montaż wraz z uruchomieniem i regulacją urządzeń sterowania ruchem kolejowym oraz wymianę złączy klejono-sprężonych przy urządzeniach srk bez zmiany lokalizacji. Przy realizacji robót i usług dotyczących urządzeń srk, Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania przepisów Instrukcji WKD A-3 oraz Instrukcji WKD A-4.
g) demontaż i montaż istniejących nawierzchni przejazdów,
h) demontaż i montaż uszynień słupowych,
i) demontaż i montaż dławików spływowych sieci powrotnej do podstacji Zachodnia Południowa, Pruszków i Michałowice,
j) wykonanie stabilizacji toru – w terminie nie wcześniej niż 30 dni od zakończenia robót,
k) opracowanie dokumentacji w celu uzyskania zgody na zamknięcie drogi na czas wykonywania naprawy toru,
l) dostarczenia świadectwa dopuszczenia do eksploatacji dla zamontowanych urządzeń.
W przetargu startowało 5 oferentów, cena zaproponowana przez TRAKCJA PRKiI S.A. to 20901843,44 zł.

Komentarze