Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Tylko Modertrans chce zmodernizować Tatry sprowadzone z Brna

infotram
22.06.2020 13:15
0 Komentarzy

Jedna oferta wprzetargu MPK Poznań na modernizację dwóch tramwajów Tatra sprowadzonych zBrna. Złożył ją Modetrans, a więc niespodzianek nie było.

Cena zaproponowana przez oferenta to 6.814.200,00 zł brutto.A to oznacza, że nieznacznie przekracza ona kosztorys, który określono napoziomie 6.150.000,00 zł brutto.

Zamówienie dotyczy wagonów: nr tab. 399, nr fabr. 180147oraz nr tab. 400, nr fabr. 180148. Tramwaj typu RT6N1 po wykonaniu naprawygłównej z modernizacją musi być tramwajem jednokierunkowym wyposażonym wstanowisko do jazdy manewrowej do tyłu, przystosowanym do eksploatacji wzakresie temperatur od –25 oC do +40 oC, przy wilgotności względnej powietrzado 95% (przy uwzględnieniu możliwości kondensacji pary wodnej).

Tramwaj musi być przystosowany do eksploatacji w warunkachinfrastruktury torowo-sieciowej MPK – Poznań Sp. z o.o. w stopniu nie gorszymniż przed modernizacją, przy założeniu, że w procesie modernizacji nie ulegnązmianie parametry skrajni i koniecznej przestrzeni niezabudowanej. Tramwaj pomodernizacji musi być przystosowany do parkowania przez dowolnie długi okres naniezadaszonym placu postojowym.

Zamawiający oczekuje, że tramwaje po wykonanej naprawie imodernizacji będą posiadały rozwiązania techniczne identyczne lub równoważnezastosowanym w tramwaju referencyjnym nr 403, dotyczy to w szczególnościrozmieszczenia urządzeń, rozmieszczenia urządzeń kontrolnosterujących w kabiniemotorniczego (w szczególności na pulpicie motorniczego i szafach z aparaturą),interfejsów użytkownika w urządzeniach informatycznych oraz oprogramowaniu(wyjątkiem są nowe rozwiązania i podzespoły, których zastosowanie powinnowyeliminować problemy eksploatacyjne występujące aktualnie w tramwajach RT6N MF06 AC).

Komentarze