Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Tramwaje Warszawskie będą wymieniać fotele motorniczych

infotram
31.10.2022 13:15
0 Komentarzy

Tramwaje Warszawskie chcą kupić fabrycznie nowe fotele dla motorniczych.

Właśnie pojawiło się ogłoszenie o zamówieniu publicznym prowadzonym w trybie podstawowym z możliwością negocjowania treści ofert w celu ich ulepszenia.

O zamówieniu

Przedmiot zamówienia obejmuje trzy części:

1) cześć nr 1: dostawa kompletnych systemów fotela z podstawą dla motorniczego – ISRI 6830KM/880 lub ISRI 6830KM/885 do tramwajów typu 120Na – 30 sztuk;

2) cześć nr 2: dostawa foteli dla motorniczego do tramwajów typu 105N i 105N2k – 9 sztuk;

3) część nr 3: dostawa foteli dla motorniczego do tramwajów typu 128N – 2 sztuki.

Oferty można składać do 7 listopada 2022 roku. Jedyne kryterium wyboru to cena.

Przez pojęcie „kompletny system fotela z podstawą dla motorniczego” należy rozumieć, iż dostarczony kompletny system ma się składać z następujących elementów: fotela ze zintegrowanym kompresorem zasilanym napięciem 24 V DC oraz regulacją z prawej strony oraz od czoła; mechanizmu obrotowego bezwładnościowego zintegrowanego z osią fotela r=0; podstawy ustalającej wysokość fotela na wysokości 540 mm (± 5 mm); podłokietnika prawego tapicerowanego o szerokości min. 70 mm; tapicerki wykonanej z tkaniny płaskiej o zawartości wełny o przeważającej ilości surowca naturalnego, z wykończeniem antybakteryjnym zgodnym z normą PN-EN ISO 20743:2013-10.

Do wykonania foteli motorniczego należy użyć tkanin w kolorach wcześniej uzgodnionych z zamawiającym.

Fotel motorniczego musi zapewniać wygodne prowadzenie tramwaju i mieć możliwość jego dostosowania do masy i wzrostu motorniczego (z zakresu od modelu centylowego kobiety 50c do modelu centylowego mężczyzny 95c). Wymagane jest podparcie tylko dla prawej ręki (podłokietnik). W fotelu nie mogą znajdować się żadne elementy sterowania tramwaju. Elementy konstrukcji i regulacji fotela powinny być odporne na warunki eksploatacyjne, przez co rozumie się niewystępowanie wyczuwalnych luzów w okresie nie krótszym niż udzielona na fotel gwarancja jakości.

Wyroby będące przedmiotem zamówienia muszą być fabryczne nowe i nieużywane, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2021 roku.

Na dostarczone wyroby wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na okres minimum 24 miesięcy, licząc od daty podpisania przez zamawiającego protokołu odbioru.

Dostawa powinna nastąpić w terminie 13 tygodni od daty zawarcia umowy (nie wcześniej niż 2.01.2023 roku).

Komentarze