Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Naprawa pokolizyjnego Swinga nie idzie łatwo. Mamy powtórkę

infotram
03.09.2020 10:45
0 Komentarzy

Tramwaje Warszawskiepróbują naprawić pokolizyjnego Swinga o numerze 3197. Póki co musiały powtórzyćprzetarg na opracowanie dokumentacji naprawczej.

Tym razem oferty można składać do 15 września 2020 roku.

Zakres uszkodzeń tramwaju to:

1. Człon D strona lewa: Poszycie boczne – wgniecione dośrodka pudła, Dwa pakiety szyb bocznych – rozbite.

2. Człon E lewa strona: Blacha przy przegubie – oderwana odposzycia, Panel boczny tylny, Osłona wózka.

3. Podwozie Liczne drobne obicia podwozia człon D i E,Liczne obicia ramy wózka w członie E, Do uszkodzeń podwozia doszło wskutekkontaktu z tłuczniem po wykolejeniu.

4. Wnętrze człon D Ściana boczna lewa – ugięcie zprzemieszczeniem siedzeń, Poręcze pionowe siedzeń – uszkodzone 2 szt.

Od wykonawców wymagane jest doświadczenie. W postępowaniumogą wziąć udział ci, którzy spełniają warunki:

1. Posiadania wiedzy i doświadczenia tj. Wykonawcy, którzywykonali w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, ajeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w okresie prowadzeniadziałalności, co najmniej trzy dokumentacje naprawcze lub konstrukcyjne nadwoziapojazdu szynowego, na podstawie których wykonano naprawę, modernizację lubwykonano nowe konstrukcje nadwozia tego pojazdu szynowego.

2. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym orazosobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

a. Przez osoby zdolne do wykonania zamówienia Zamawiającyrozumie wykwalifikowaną kadrę pracowników, tj. co najmniej jedną osobę ztytułem magistra inżyniera w zakresie mechaniki i budowy maszyn lub materiałoznawstwaoraz co najmniej jedną osobę posiadającą stosowane uprawnienia doprzeprowadzania badań nieniszczących (MT, PT lub UT).

b. Poprzez odpowiedni potencjał techniczny Zamawiającyrozumie posiadanie odpowiedniego oprogramowania umożliwiającego zapis plikówstanowiących dokumentację techniczną w formatach DXF, STEP lub DWG.

Komentarze