Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

MPK Wrocław szykuje remont sieci trakcyjnej na Placu Dominikańskim

infotram
11.03.2025 15:30
0 Komentarzy

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. we Wrocławiu ogłosiło przetarg na remont sieci trakcyjnej na Placu Dominikańskim w formule „projektuj i buduj”.

Projekt ma na celu modernizację infrastruktury tramwajowej i poprawę jakości transportu publicznego w centrum miasta. Prace będą realizowane na warunkach określonych w umowie oraz zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia.

Rozkład jazdy:

  1. Jakie są główne cele remontu sieci trakcyjnej na Placu Dominikańskim we Wrocławiu?
  2. Jakie kryteria będą brane pod uwagę przy ocenie ofert w przetargu ogłoszonym przez MPK Wrocław?
  3. Jakie wymagania muszą spełnić wykonawcy, aby wziąć udział w przetargu na realizację tego projektu?
Pl. Dominikański
Pl. Dominikański/foto: wroclaw.pl

Szczegóły zamówienia

Zamówienie obejmuje wykonanie projektu oraz realizację prac budowlanych związanych z remontem sieci trakcyjnej tramwajowej. MPK Wrocław określiło kluczowe warunki przetargu, w tym kryteria oceny ofert:

  • Cena – 60% wagi oceny,
  • Okres gwarancji – 40% wagi oceny.

Termin realizacji zamówienia został określony na 150 dni od daty podpisania umowy. Oferty można składać do 25 marca 2025 roku w siedzibie MPK Wrocław przy ul. Bolesława Prusa 75-79.

Warunki udziału w przetargu

Do postępowania mogą przystąpić wykonawcy, którzy spełniają określone wymagania:

  • Posiadają doświadczenie w budowie, remoncie lub przebudowie sieci trakcyjnych tramwajowych o łącznej wartości co najmniej 400 000 zł brutto.
  • Dysponują wykwalifikowaną kadrą, w tym:
    • Projektantem z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
    • Kierownikiem robót z uprawnieniami budowlanymi w tej samej specjalności oraz uprawnieniami SEP do 1 kV w zakresie dozoru i eksploatacji.

Projekt ten jest kluczowym elementem modernizacji wrocławskiej infrastruktury tramwajowej i stanowi ważny krok w kierunku poprawy jakości transportu publicznego w mieście.

Komentarze