Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

MPK Wrocław chce zlecić konserwację i utrzymanie w sprawności sieci trakcyjnej

infotram
18.01.2024 13:45
0 Komentarzy

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne we Wrocławiu ogłosiło przetarg na konserwację i utrzymanie w pełnej sprawności sieci trakcyjnej tramwajowej i wyposażenia towarzyszącego na terenie miasta Wrocławia.

Zamówienie obejmuje też opcję.

Zakres prac

Usługa miałaby być realizowana w okresie od dnia 1 maja 2024 roku do 30 kwietnia 2025 roku z prawem opcji w zakresie przedłużenia terminu realizacji zamówienia na okres od dnia 1 maja 2026 roku do dnia 30 kwietnia 2027 roku.

Oferty w przetargu można składać do 15 lutego 2024 roku. Kryteria ich oceny stanowią:

Cena waga – 60%,

Okres gwarancji na naprawy awaryjne – 30 %,

Skrócenie terminu zakończenia inwentaryzacji konstrukcji wsporczych sieci trakcyjnej, sieci trakcyjnej górnej oraz linii kablowych wraz z przekazaniem i wdrożeniem Zamawiającemu platformy internetowej służącej do prezentacji zebranych danych o infrastrukturze trakcyjnej w systemie GIS z 31.12.2024 r. na 31.10.2024 r. – 10%.

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne we Wrocławiu ogłosiło przetarg na konserwację i utrzymanie w pełnej sprawności sieci trakcyjnej tramwajowej i wyposażenia towarzyszącego na terenie miasta Wrocławia.
Tramwaj we Wrocławiu

Od wykonawców wymagane jest doświadczenie. Zamawiający stwierdzi, iż wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu jeżeli: wykaże, że:

a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje usługi, związane z konserwacją i utrzymaniem sieci trakcyjnej tramwajowych lub roboty budowlane związane z remontem lub budową lub przebudową sieci trakcyjnych, o łącznej wartości nie niższej niż 1 500 000,00 zł netto;

b) dysponuje lub będzie dysponował na potrzeby realizacji zamówienia następującym wyposażeniem i urządzeniami: – co najmniej dwoma samochodami wieżowymi z aktualnymi badaniami technicznymi,

– co najmniej jednym podnośnikiem koszowym z aktualnymi badaniami technicznymi (UDT),

– co najmniej jednym laboratorium pomiarowym a w nim aparatura do lokalizacji uszkodzeń linii kablowych z przyrządami do pomiarów rezystancji izolacji linii kablowych, aparaturą do pomiarów rezystancji pętli zwarcia z aktualnymi certyfikatami oraz legalizacją urządzeń pomiarowych,

– systemem łączności telefonicznej sieci komórkowych GSM;

c) dysponuje lub będzie dysponował w trakcie realizacji zamówienia doświadczoną kadrą zawodową, tj.:

– co najmniej 1 jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń oraz uprawnieniami SEP do 1 kV,

– co najmniej trzema osobami, które będą pełnić funkcję brygadzistów (osoba zarządzająca brygadą zmianową) z uprawnieniami SEP do 1 kV,

– co najmniej sześcioma osobami które będą pełnić funkcję monterów z uprawnieniami SEP do 1 kV.

Komentarze