Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

MPK Poznań chce naprawić rozbite Tramino nr 529

infotram
06.11.2023 10:45
0 Komentarzy

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Poznaniu ogłosiło przetarg na wykonanie naprawy powypadkowej tramwaju Solaris Tramino typu S105p nr 529.

Naprawa rozliczona ma zostać bezgotówkowo z polisy ubezpieczeniowej.

O zamówieniu

Celem naprawy jest usunięcie wszystkich uszkodzeń powstałych w wyniku kolizji (z dnia 20.06.2022) i przywrócenie wszystkich walorów oraz parametrów użytkowych tramwaju sprzed wspomnianej wyżej kolizji.

Należy przyjąć zasadę, że wszelkie elementy konstrukcji, bądź wyposażenia tramwaju nie opisane w niniejszym dokumencie, muszą zostać poddane weryfikacji stanu technicznego, a w razie jej negatywnego wyniku zostać naprawione lub wymienione na nowe tak, aby tramwaj po naprawie mógł być eksploatowany do czasu wykonania najbliższego remontu generalnego, bez konieczności wykonywania czynności korekcyjno-naprawczych, wykraczających poza zakres instrukcji przeglądowej dla tramwajów S105p.

Zamawiający zastrzega sobie skorzystanie z prawa opcji zakupu przedmiotu zamówienia przez okres nie dłuższy niż termin obowiązywania umowy w wysokości do 25% zamówienia podstawowego, lecz jedynie w takim w przypadku, gdyby wartość sumy ubezpieczenia nie pokryła kosztu naprawy pojazdu.

Od wykonawców wymagane jest doświadczenie. Każdy spełni warunek, jeśli wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed datą upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie:

naprawę główną, co najmniej 5 sztuk tramwajów wieloczłonowych, niskopodłogowych, wyposażonych w system sterowania napędem i urządzeniami pomocniczymi, oparty o pokładową sieć transmisji danych np. CAN, napędzanych silnikami prądu przemiennego

lub

minimum cztery naprawy powypadkowe, tramwajów wieloczłonowych, niskopodłogowych, wyposażonych w system sterowania napędem i urządzeniami pomocniczymi, oparty o pokładową sieć transmisji danych, napędzanych silnikami prądu przemiennego, z czego jedną za kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł brutto i trzy za kwotę nie mniejszą niż 150 000 zł brutto każda.

Oferty można składać do 30 listopada 2023 roku. Kryteria ich oceny to:

cena roboczogodziny – 60%,

cena za prace związane z przygotowaniem kosztorysu naprawy – 20%,

okres gwarancji – 20%.

Umowa zostanie zawarta na 365 dni.

Komentarze