Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

MPK Kraków kupuje kolejne nowe tramwaje. Nawet 90 wagonów

infotram
19.12.2023 09:45
0 Komentarzy

MPK Kraków ogłosiło przetargi na dostawę kolejnych nowych tramwajów.

Łącznie przewoźnik chce kupić 90 wagonów.

trzy zamówienia

Przedmiotem pierwszego zamówienia jest wyprodukowanie i dostarczenie, po zawarciu umowy ramowej na podstawie umów realizacyjnych, nie więcej niż 30 fabrycznie nowych niskopodłogowych, przegubowych wagonów tramwajowych o długości minimum 42 m maksimum 45 m każdy.

Przedmiotem drugiego zamówienia jest wyprodukowanie i dostarczenie, po zawarciu umowy ramowej na podstawie umów realizacyjnych, nie więcej niż 30 fabrycznie nowych niskopodłogowych, przegubowych wagonów tramwajowych o długości minimum 32 m maksimum 34 m każdy.

Przedmiotem trzeciego zamówienia jest natomiast także wyprodukowanie i dostarczenie, po zawarciu umowy ramowej na podstawie umów realizacyjnych, nie więcej niż 30 (trzydziestu) fabrycznie nowych niskopodłogowych, przegubowych wagonów tramwajowych o długości minimum 32 m maksimum 34 m każdy.

Mają zostać dostarczone w ciągu 4 lat. Oferty można składać do 2 lutego 2024 roku.

Kryteria oceny stanowią:

Cena – 50%,

Okres gwarancji – 6%,

Zużycie energii – 6%,

Ilość członów wagonu – 4%,

Parametry techniczne – 34%.

Wymagane jest doświadczenie. Zamawiający wymaga, by w celu potwierdzenia zdolności technicznej wykonawca, wykazał się doświadczeniem, że świadczył usługi opieki technicznej polegające co najmniej na usuwaniu wad, usterek i awarii oraz wymianie części i podzespołów, przez okres kolejnych 12 miesięcy w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dla co najmniej 10 sztuk fabrycznie nowych wieloczłonowych tramwajów, napędzanych silnikami prądu przemiennego, min. 70% niskiej podłogi, z wózkiem/wózkami zabudowanymi w części niskiej podłogi, napędzanych silnikami prądu przemiennego, spośród których co najmniej dla jednego tramwaju Wykonawca uzyskał dokument potwierdzający dopuszczenie tramwaju do eksploatacji na obszarze UE (Unii Europejskiej). 

Komentarze