Mniejszy zakres modernizacji łódzkich NF6D
Przegubowe wagonyNF6D nie będą modernizowane w aż tak szerokim zakresie, jak rozważano na początku– poinformowało MPK Łódź.
A to oznacza, że drzwi dla motorniczego nie będzie, ponieważjest to zbyt duża ingerencja w konstrukcję i tym samym zbyt duży koszt.
Przewoźnik podał, że wdrożona zostanie modernizacjaobejmująca m.in. wymianę napędu, przebudowę pulpitu sterującego na wzór tych zeSwingów (ujednolicenie obsługi), montaż nowoczesnej inf. pasażerskiej, ekranówreklamowych, rampy dla wózków inwalidzkich, oświetlenia led, podświetleniadrzwi (jak w Swingach z 2018 r.), wymiana lufcików na przesuwne, montażprzycisków do otwierania drzwi na zewnątrz i in. Wozy dostaną tez łódzkiebarwy.
Wagony NF6D mają nieco ponad 28 m i są dwukierunkowe. 70proc. tramwaju ma niską podłogę. Pojazdy są wyposażone w 72 miejsca siedzące.Tramwaje wyprodukowano w latach 90. XX w. i, co ciekawe, były to jedne zpierwszych niskopodłogowych tramwajów w Europie.
Do Łodzi są sprowadzane z Bochum.
„
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze