Kraków: Zbyt krótkie przystanki na Grzegórzeckim
Oddane do użytku we wrześniu, przebudowane na nowo, rondo Grzegórzeckie podniosło przepustowość tego węzła komunikacyjnego o 100 proc. Wynik byłby jeszcze lepszy, gdyby miasto zadbało o odpowiednią długość przystanków – podaje Gazeta Wyborcza. Peron przystankowy, o którym mowa, jest tzw. przystankiem podwójnym. Znaczy to mniej więcej tyle, że mogą się na nim zatrzymać i wypuścić pasażerów dwa pojazdy komunikacji miejskiej. Ułatwia to przesiadanie. Tyle teorii. W praktyce dłuższe tramwaje (na przykład trzywagonowa linia 13), które podjeżdżają na przystanek jako drugi pojazd, blokują ostatnim wagonem jezdnię, uniemożliwiając tym samym opuszczenie ronda samochodom, które mają zielone. Szczegóły: http://miasta.gazeta.pl/krakow/1,35798,5811259,Zbyt_krotkie_przystanki_na_Grzegorzeckim.html?skad=rss .
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze