Zielone światło dla LEO Express w Polsce
Prezes Urzędu Transportu Kolejowego wydał decyzję w sprawie przyznania Leo Express otwartego dostępu dla pasażerskich przewozów kolejowych na trasie międzynarodowej Praha hl.n. – Wrocław Główny – Praha hl.n., w zakresie odcinka przebiegającego przez terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Na wnioskowanej trasie Leo Express może uruchomić 4 pary pociągów na dobę codziennie.
Z Pragi do Wrocławia
Dopuszczalne jest zatrzymywanie się pociągów Przewoźnika na następujących stacjach: Międzylesie, Bystrzyca Kłodzka, Kłodzko Miasto, Bardo Śląskie, Kamieniec Ząbkowicki, Ziębice, Strzelin, Wrocław Główny.
Na trasie Praha hl.n. – Wrocław Główny – Praha hl.n przewoźnik będzie realizował przewozy przy pomocy pojazdów Stadler Flirt serii 480 001 – 480 005. Dopuszcza się możliwość wykorzystywania również innych typów pojazdów kolejowych, jeżeli Leo Express zagwarantuje takie same bądź lepsze parametry techniczne, eksploatacyjne i jakościowe pojazdów. Przewoźnik jest zobowiązany do wykorzystywania wyłącznie taboru spełniającego warunki techniczne, środowiskowe i eksploatacyjne określone przez zarządcę infrastruktury dla poszczególnych linii kolejowych.
Połączenia mogą być realizowane przez pięć kolejnych rozkładów jazdy, począwszy od grudnia 2023 roku.
Rozkład jazdy:
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze