VT627 Kolei Mazowieckich jeszcze pojeżdżą; ale potrzebują P4
Koleje Mazowieckie chcą wysłać spalinowe jednostki VT627 na przeglądy czwartego poziomu.
Właśnie ogłosiły przetarg.
O zamówieniu
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie napraw w poziomie utrzymania P4 spalinowych autobusów szynowych serii VT627 i prac wykraczających poza stały zakres naprawy w poziomie utrzymania P4, w tym uzupełnienie braków.
Przedmiot zamówienia obejmuje naprawy 4 spalinowych autobusów szynowych serii VT627-101, 102, 104, 105.
Zamawiający wymaga:
1) aby przedmiot zamówienia był świadczony przez wykonawcę, który posiada wdrożony system zarządzania jakością w oparciu o standard IRIS (ISO/TS 22163) w zakresie utrzymania pojazdów kolejowych. Przedmiot umowy winien być realizowany z zachowaniem standardów w zakresie jakości, niezawodności i bezpieczeństwa technicznego, zgodnie z takim standardem;
2) na każdy cały autobus szynowy po naprawie w poziomie utrzymania P4 udzielenia gwarancji jakości na okres co najmniej 12 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu komisyjnego odbioru danego autobusu szynowego;
3) zrealizowania zamówienia w terminie do dnia 31 grudnia 2022 roku;
4) wykonania naprawy w poziomie utrzymania P4 każdego autobusu szynowego, w terminie nie dłuższym niż 55 dni kalendarzowych, licząc od dnia przekazania autobusu szynowego do naprawy.
Oferty
Oferty można składać do 7 czerwca 2022 roku. Będą oceniane według kryteriów:
Okres udzielonej gwarancji jakości na każdy cały autobus szynowy – Waga: 10
Termin wykonania naprawy P4 każdego autobusu szynowego – Waga: 10
Cena – Waga: 80.
Wymagane jest doświadczenie. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie usługę obejmującą co najmniej jedną naprawę w poziomie utrzymania P4 spalinowego autobusu szynowego w czasie nie dłuższym niż 55 dni kalendarzowych albo usługę obejmującą co najmniej dwa przeglądy w poziomie utrzymania P3 spalinowych autobusów szynowych w czasie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych (dla pojedynczego przeglądu).
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze