Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Trzeba naprawić EN63A-019. Awaryjnie

inforail
15.01.2025 10:30
0 Komentarzy

POLREGIO S.A., Podkarpacki Zakład w Rzeszowie, ogłosił otwarte postępowanie w formie zapytania o informację cenową dotyczące naprawy awaryjnej elektrycznego zespołu trakcyjnego EN63A-019.

Postępowanie to ma na celu znalezienie doświadczonych wykonawców posiadających odpowiednie kwalifikacje do przeprowadzenia wymaganych napraw.

Rozkład jazdy:

  1. Jakie kryteria będą decydować o wyborze wykonawcy w przypadku, gdy dwie lub więcej ofert przedstawią podobną cenę?
  2. Czy istnieją dodatkowe wymagania dotyczące doświadczenia lub certyfikacji wykonawców, które będą weryfikowane podczas analizy ofert?
  3. Jakie są konsekwencje dla wykonawcy w przypadku przekroczenia terminu realizacji naprawy elektrycznego zespołu trakcyjnego EN63A-019?
Podkarpacki Impuls
Podkarpacki Impuls/foto: UWP

Zakres prac

Naprawa elektrycznego zespołu trakcyjnego EN63A-019 obejmuje szereg działań technicznych, w tym wymianę odbieraka prądu nr 160 EC, obudowy wentylatora chłodzenia silnika trakcyjnego, syreny wysokiego tonu wraz z mocowaniem, a także wymianę lub naprawę ugiętej obudowy klimatyzatora. W zakres prac wchodzi również wymiana szyby wyświetlacza czołowego i szyby reflektora górnego kabiny C, a także wymiana lub naprawa mocowania obudowy wyłącznika szybkiego oraz obudowy rezystora hamowania.

Realizacja usługi ma zostać ukończona w ciągu 30 dni od momentu przyjęcia pojazdu do naprawy, co nastąpi w terminie 21 dni od podpisania umowy lub wystawienia zamówienia. Wykonawcy, którzy są zainteresowani złożeniem swojej oferty, zobowiązani są zaakceptować wyznaczone terminy realizacji, co potwierdzają w momencie składania oferty. Aby umożliwić potencjalnym wykonawcom lepsze zapoznanie się z zakresem prac, istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej pojazdu po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu z odpowiedzialnym za sprawę pracownikiem.

Postępowanie zostało podzielone na dwa etapy. Pierwszym etapem jest złożenie wstępnych ofert, które będą podstawą do dalszych negocjacji. Drugi etap obejmuje negocjacje prowadzone w formie mailowej, telefonicznej lub poprzez aukcję elektroniczną. Zapytanie zostało sklasyfikowane w grupie asortymentowej niestandardowych napraw pojazdów szynowych i ma charakter otwarty, jednak niepubliczny.

POLREGIO zastrzega, że zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, co oznacza, że procedura ma na celu jedynie uzyskanie informacji cenowej, a ostateczne decyzje zapadną po analizie ofert i negocjacjach. Oferty należy składać elektronicznie, w formie ceny jednostkowej netto. Oferenci zobowiązani są do objęcia swoimi ofertami wszystkich przedmiotów postępowania, co eliminuje możliwość składania częściowych propozycji.

Cały proces zaplanowano w zgodzie z obowiązującymi standardami, a jego rozpoczęcie nastąpiło 14 stycznia 2025 roku. POLREGIO, jako organizator, podkreśla wagę przejrzystości i profesjonalizmu w realizacji tego projektu, który ma na celu zapewnienie sprawności eksploatacyjnej elektrycznego zespołu trakcyjnego EN63A-019.

Naprawa ta jest kluczowym elementem utrzymania wysokiej jakości usług przewozowych oraz bezpieczeństwa pasażerów korzystających z usług POLREGIO. Ostateczna liczba punktów uzyskanych przez oferentów nie będzie jawna, co pozwala na równą konkurencję i obiektywną ocenę propozycji. Wszystkie oferty będą analizowane pod kątem jakości i ceny, aby wyłonić najbardziej korzystną propozycję.

Komentarze