Tak będą wyglądały składy 14WE w barwach Polregio. Wkrótce na torach Małopolski
POLREGIO poinformowało o zakończeniu kluczowych prac przy pierwszym z elektrycznych zespołów trakcyjnych 14WE, które trafią do obsługi połączeń w Małopolsce.
Po wykonaniu przeglądu technicznego oraz nałożeniu nowej, charakterystycznej malatury, pojazd jest niemal gotowy, by rozpocząć przewozy pasażerów. Jego debiut na torach zaplanowano jeszcze w tym roku.
Rozkład jazdy:
- Jakie etapy przygotowań przeszła pierwsza jednostka 14WE przed wejściem do ruchu w Małopolsce?
- Jakie udogodnienia i funkcje oferują nowe pociągi 14WE pasażerom, w tym osobom o ograniczonej mobilności?
- W jaki sposób wprowadzenie pociągów 14WE wpłynie na komfort i jakość podróżowania w regionalnych połączeniach kolejowych?
Komfort dla ponad 300 pasażerów
W tym samym czasie w Zakładzie Napraw Taboru w Kruszewcu trwają intensywne prace nad przygotowaniem kolejnych trzech jednostek. Wszystkie zostaną wprowadzone do ruchu sukcesywnie, aby zwiększyć dostępność nowoczesnego taboru na małopolskich trasach regionalnych.
Nowe składy 14WE zostały zaprojektowane tak, aby sprostać oczekiwaniom współczesnych podróżnych. Oferują one:
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
- przestrzeń dla ponad 300 osób, w tym 184 miejsca siedzące,
- klimatyzację w całym pojeździe,
- udogodnienia dla osób o ograniczonej mobilności,
- specjalnie wyznaczone miejsca dla rowerów.
Dzięki tym rozwiązaniom codzienne podróże mieszkańców regionu mają stać się wygodniejsze, bardziej dostępne i dostosowane do różnych potrzeb użytkowników.
Nowy tabor dla Małopolski
Wprowadzenie pociągów 14WE to kolejny krok w modernizacji taboru używanego przez POLREGIO w Małopolsce. Przewoźnik podkreśla, że inwestycje te bezpośrednio wpłyną na poprawę jakości regionalnych przewozów kolejowych, zwiększą komfort podróżowania oraz ułatwią dojazdy do pracy, szkoły czy na uczelnie.
Pierwszy przejazd nowego pociągu zaplanowano jeszcze przed końcem roku, a przewoźnik zaprasza pasażerów do śledzenia dalszych informacji.





Komentarze