Taborowa wyprzedaż w Kopalni Węgla Brunatnego Konin. W tym lokomotywy EL.2
Kopalnia WęglaBrunatnego Konin wystawiła na sprzedaż lokomotywy i wagony.
Do kupienia są:
1. Wagon samowyładowczy typ 9-402.0 oznaczenie jako VAP, rokprodukcji 1978 – 1980, 12 sztuk, cena za sztukę to 16 747,50 PLN. Wagon typuVAP/9-402, serii Fads jest wagonem 4-osiowym, towarowym, samowyładowczym. Wagonten jest przeznaczony do przewozu węgla i koksu. Wagon wyposażony jest w 4klapy boczne otwierane za pomocą mechanizmu pneumatycznego, lub ręcznego, orazw podłogę dwuspadową, co umożliwia grawitacyjny wyładunek przewożonegomateriału. Wagon posiada układ hamulcowy pneumatyczny typu Oerlikon. Pudłowagonu spoczywa na dwóch wózkach jezdnych typu 26-2.8 konstrukcji spawanej, orozstawie osi 2 000 mm, z resorami 11-o piórowymi o przekroju 120×16 mm. Mocnowyeksploatowane , nie posiadają aktualnych badań rewizyjnych masa katalogowa29000 kg.
2. Wagon typ 410V, rok produkcji 1966 – 15 sztuk, rok produkcji1969 – 10 sztuk, rok produkcji 1974 – 3 sztuki. Łącznie to 28 sztuk, każdyzostał wyceniony na 16 747,50 PLN. Wagon typu 407V jest wagonem 4-osiowym,towarowym, samowyładowczym.. Wagon jest konstrukcji całkowicie spawanej. Wczęści środkowej pudło przedzielone jest przegrodą poprzeczno-środkową. Pudłowagonu konstrukcji stalowej całkowicie spawanej, wyposażone jest w 4 klapyboczne (po 2 z każdego boku), otwierane za pomocą mechanizmu pneumatycznego lubręcznego. W celu ułatwienia wyładunku węgla w okresie mrozów wagon posiadaogrzewanie z zamontowanymi 120 szt. grzejnikami elektrycznymi. Wagon posiadaukład hamulcowy zespolony samoczynny pneumatyczny typu Oerlikon. Pudło wagonuspoczywa na dwóch wózkach jezdnych zwrotnych o rozstawie osi 1 800 mm, z 4resorami 11 piórowymi o przekroju 120×16 mm. nie posiadają aktualnych badańrewizyjnych masa katalogowa 29000kg
3. Lokomotywa elektryczna EL.2.100 El.04, rok produkcji 1960za 47 812,50 PLN, brak 4 silnikówtrakcyjnych.
4. Lokomotywa elektryczna EL.2.100 El.22, rok produkcji 1974za 41 437,50 PLN, brak 4 silnikówtrakcyjnych.
5. Lokomotywa elektryczna EL.2.100 El.02, rok produkcji 1959za 41 437,50 PLN, brak 4 silników trakcyjnych.
6. Lokomotywa elektryczna EL.2.100 El.05, rok produkcji 1961za 51 000,00 PLN
7. Lokomotywa elektryczna EL.2.100 El.14, rok produkcji 1970za 41 437,50 PLN, brak 4 silników trakcyjnych.
8. Lokomotywa elektryczna EL.2.100 El.21, rok produkcji 1962za 25 987,50 PLN. Zdemontowano wszystkie urządzenia został złom stalowy masaok. 45000 kg.
9.Lokomotywa elektryczna EL.2.24-100 El.01, rok produkcji 1987za 41 437,50 PLN, brak 4 silników trakcyjnych.
10.Lokomotywa spalinowa Ls 300(SM30), rok produkcji 1970 za20 400,00 PLN.
Lokomotywy zostały wyprodukowane przez zakłady FABLOKChrzanów i przeznaczone do prac manewrowych i prowadzenia lekkich pociągów.Napędzane są silnikiem spalinowym Wola 2DVSa 350 o mocy 350 KM.
długość zez zderzakami 10.140 mm;
rozstaw osi 6.500 mm;
masa w stanie służbowym 36.000 kg;
średnica kół 850 mm , zbiorni 1.060 l.;
hamulec powietrzny Knorr'a oraz ręczny;
szerokość 3.130mm; rozstaw wózka 1.900mm;
siła pociągowa 73,55 kN.
Lokomotywy nie posiadają aktualnego przeglądu rewizyjnego(ostatni 2005r.) Ich stan techniczny jest zły, są wyeksploatowane.
11. Wózek motorowy typ WM10 rok produkcji 1991, za 5 400,00PLN. Jest przeznaczony do wykonywania różnych prac w kolejnictwie.
masa własna 12.000 kg;
nośność 10.000 kg;
prędkość max. 70 km/godz.;
siła uciągu 35 kN;
Napęd silnikiem wysokoprężnym typ 6CT107 produkowany nabazie silnika SW-100 silni 6-cylindrowy. Rzędowy o pojemności 6,540 cm3 i mocy115 kW , przeznaczony do współpracy z przyczepą PWM-10 o masie 4,1 t iładowności 10t.
Wózek nie posiada aktualnej rewizji (ostatnia 1998 r.)Drezyna mocno wyeksploatowana stan techniczny – zły. Producent Racibórz Masa ok. 9000kg
12. Wagon „szutrówka do przewozy tłucznia za 8 662,00 PLN.
13. Wagon „szutrówka do przewozy tłucznia – 2 sztuki za 6930,00 PLN każda.
To wagony samowyładowcze 2-osiowy. Rok produkcji nieznany.Pudło wagonu konstrukcji stalowej całkowicie spawanej, wyposażone w dwie klapywyładowcze. Pudło wagonu posadowione na ramie nośnej. Osie wagonu osadzone sąna czterech resorach 8-mio piórowych. Wagon wyposażony w instalację hamulcowąpneumatyczną. Hamulce mechaniczny zespolony Oerlikon. Max obciążenie 28.000 kg,masa właściwa wagonu 12.000 kg. Wagony nie posiadają badań rewizyjnych.
14. Wagon platforma za 5 250,00 PLN
15. Wagon platforma za 2 100,00 PLN
Wagony WAP i 407V nie posiadają:
a. Świadectw dopuszczenia do eksploatacji typu pojazdukolejowego – dokument wystawiony przez Prezesa Urzędu Transportu Kolejowego lubGłównego Inspektora Kolejnictwa uprawniający do użytkowania danego typu wagonuw przewozach kolejowych.
b. Świadectw sprawności technicznej pojazdu kolejowego –dokument wystawiony przez upoważnionego przedstawiciela potwierdzający, że danywagon jest sprawny technicznie.
c. Wagony nie posiadają dostępu do infrastruktury kolejowej.
Wagony posiadają Dokumentację Techniczno Ruchową (DTR),która jest dostępna dla Kupującego.
Wystawione do sprzedaży wagony można oglądać w PAK KWB Koninw dniach 21 – 28 sierpnia 2020 r.
A oferty na zakup można składać do 17 września 2020 r.
„
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze