Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

SU42-534 potrzebuje szybkiej naprawy awaryjnej silnika

inforail
20.06.2023 08:45
0 Komentarzy

Pomorski Zakład Polregio opublikował zapytanie o informację cenową na naprawę awaryjną silnika spalinowego typ a8c22 z SU42-534.

To jedna z chojnickich lokomotyw, które już za tydzień powinny prowadzić składy wagonowe do Helu.

Zakres prac

Zakres naprawy obejmuje:

wymianę pierścieni tłokowych kpl. na układ 1 szt.

wymianę tłoka 1 szt.

wymianę tulei cylindrowej 1 szt.

wymianę skrzynki zaworowej 1 szt.

wymianę głowicy cylindrowej 1 szt.

wymianę uszczelnienia kpl. na układ 1 szt.

demontaż, weryfikację układu korbowo tłokowego nr 6, montaż zdemontowanych podzespołów i części.

Na realizację naprawy będzie 1 dzień.

Lokomotywa stacjonuje w Chojnicach. Została wyprodukowana w 1977 roku.

Oferty można składać do 22 czerwca 2023 roku.

Przypomnijmy, że krótko po naprawie P4 w 2018 roku, maszyna zderzyła się z Forwarder’em niedaleko przystanku Rytel Wieś, prowadząc pociąg z Helu do Chojnic. Następnie przez dłuższy czas (prawie 2 lata) była wyłączona z eksploatacji czekając na dalszy przebieg sprawy. W 2020 roku otrzymała pudło od SU42-508 podczas naprawy. W 2021 roku w sezonie letnim uszkodziła silnik uniemożliwiając dalszą eksploatację. Ratunek dla SU42-534 przyszedł w 2022 roku – lokomotywa otrzymała silnik od SM42-413 (PR Olsztyn) trwale wyłączonej z powodu terminu P5.

Komentarze