Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

SA133-006 trafi do naprawy. Znamy wykonawcę prac

inforail
21.07.2025 08:30
0 Komentarzy

Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego rozstrzygnął przetarg dotyczący wykonania czynności z zakresu czwartego poziomu utrzymania (P4-2) pojazdu szynowego serii SA133-006.

W postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego wyłoniono najkorzystniejszą ofertę, którą złożyło konsorcjum firm z Brzozy: CSI INVEST Sp. z o.o. oraz RS Mobility Sp. z o.o.. Wartość zlecenia wyniesie 6 875 700,00 zł brutto. O przetargu pisaliśmy wcześniej w InfoRail.pl.

Rozkład jazdy:

  1. Jakie konkretne prace obejmuje poziom utrzymania P4-2 przewidziany w ramach zamówienia?
  2. Dlaczego oferta konsorcjum CSI INVEST i RS Mobility uzyskała wyższą ocenę niż konkurencyjna propozycja?
  3. Jakie znaczenie dla postępowania miało zastosowanie procedury odwróconej przez Urząd Marszałkowski?
Lubuski SA133
Lubuski SA133/foto: UMWL

Zakres zamówienia

Zamówienie obejmuje wykonanie przeglądu naprawczego na poziomie P4-2 zgodnie z przepisami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 października 2005 roku. Prace mają zostać przeprowadzone w pojeździe serii SA133-006, będącym własnością Województwa Lubuskiego. Użytkownikiem pojazdu jest licencjonowany przewoźnik kolejowy POLREGIO S.A. .

Oprócz standardowych czynności wynikających z dokumentacji systemu utrzymania (DSU), zamówienie przewiduje również wykonanie dodatkowych prac, wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ). Umowa z wykonawcą ma obowiązywać przez 90 dni roboczych od dnia przekazania pojazdu.

Kryteria oceny i konkurenci

O wyborze oferty zdecydowały dwa kryteria:

  • Cena – 60% wagi oceny,
  • Okres udzielonej gwarancji – 40% wagi oceny.

Oferta konsorcjum CSI INVEST i RS Mobility otrzymała maksymalną możliwą punktację – 100 punktów, co zapewniło jej zwycięstwo. Drugą ofertę złożyło konsorcjum MWM Rail Service Sp. z o.o. i Serwis Pojazdów Szynowych Sp. z o.o. sp. k., które uzyskało łącznie 98,84 punktów.

Warunki i procedura przetargowa

Postępowanie przetargowe zostało ogłoszone 21 maja 2025 r. na platformie eZamawiający. Urząd Marszałkowski zastosował procedurę odwróconą, co oznacza, że najpierw oceniano oferty, a dopiero później weryfikowano podmiotową kwalifikację wykonawcy, który uzyskał najwyższą ocenę.

Nie wymagano wniesienia wadium, ale wybrany wykonawca będzie musiał wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% wartości brutto z oferty. Przetarg nie był współfinansowany ze środków UE i nie dotyczył umowy ramowej ani dynamicznego systemu zakupów .

Komentarze