Rekord pasażerów w PKP Intercity – skąd takie dobre wyniki?
Jak już pisaliśmy na łamach InfoRail.pl rok 2022 zamknął się dla PKP Intercity rekordowym wynikiem przewozowym.
To prawie 60 mln pasażerów.
Dobra oferta
Tomasz Gonarz, członek zarządu PKP Intercity w rozmowie z dziennikarzami mówił od czynnikach, które wpłynęły na tak dobre wyniki przewozowe PKP Intercity.
To przede wszystkim dobre nowe oferty handlowe, które potkały się z bardzo pozytywnym przyjęciem. To system dynamicznego zarządzania ceną, dzięki któremu mniej popularne pociągi jeżdżące w godzinach porannych bądź wieczornych zostały zapełnione, dzięki dobrej cenie biletów.
Kolejna kwestia, na którą zwrócił uwagę Tomarz Gontarz to ceny benzyny, która – jak może stwierdzić każdy kierowca – jest wysoka i wyższa niż jeszcze rok temu. Widać, że wielu pasażerów stwierdza, że lepiej pojechać pociągiem nie samochodem.
Gdybyśmy nie odrobili pracy domowej z ofertami handlowymi i systemem dynamicznej sprzedaży biletów to pewnie ten wynik byłby gorszy – powiedział Tomasz Gontarz.
Więcej na temat rekordowego roku 2022 w PKP Intercity pisaliśmy tutaj: https://transinfo.pl/inforail/pkp-intercity-podsumowaly-2022-r-59-mln-pasazerow-i-inwestycje-w-tabor/ .
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze