Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

RegioJet może jeździć z Warszawy do Oostende; jest decyzja UTK

inforail
11.10.2021 13:45
0 Komentarzy

UTK wydał decyzję dotyczącą pociągów RegioJet do Berlina, Amsterdamu, Brukseli i Oostende.

Decyzja UTK dotyczy przyznania RegioJet otwartego dostępu dla pasażerskich przewozów kolejowych, w zakresie odcinka przebiegającego przez terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dla trasy międzynarodowej w relacji Warszawa Wschodnia – Oostende i w relacji powrotnej.

Kursy mają być realizowane liniami kolejowymi nr 2, 3, 281, 807, 808 od 12 grudnia 2021 r. do 12 grudnia 2026 r., tj. w rocznych rozkładach jazdy pociągów: 2021/2022, 2022/2023, 2023/2024, 2024/2025 oraz 2025/2026 (przewozy wykonywane codziennie przez cały roczny rozkład jazdy jedną parą pociągów) z zachowaniem następujących warunków i zakresu wykorzystania dostępu do linii kolejowych:

1. Na wnioskowanej trasie RegioJet uruchomi codziennie 1 parę pociągów zgodnie z rozkładem jazdy i terminami kursowania wskazanymi w decyzji.

2. Przewoźnik obowiązany jest uruchamiać nowe połączenia pasażerskie w częstotliwości oraz terminach wynikających z niniejszej decyzji. Przewoźnik uprawniony jest do uruchamiania pociągów w mniejszym wymiarze (tj. częstotliwości lub terminach) niż to wynika z punktu 1 niniejszej decyzji, wyłącznie w wyniku zaistnienia zdarzeń będących następstwem działania siły wyższej lub działalności zarządcy infrastruktury.

Dopuszczalne jest zatrzymywanie się pociągów Przewoźnika na następujących stacjach: – w relacji Warszawa Wschodnia – Oostende:

Warszawa Wschodnia (przystanek tylko do wejścia), Warszawa Centralna (przystanek tylko do wejścia), Warszawa Zachodnia (przystanek tylko do wejścia), Łowicz Główny (przystanek tylko do wejścia), Kutno (przystanek tylko do wejścia), Konin (przystanek tylko do wejścia), Września (przystanek tylko do wejścia), Poznań Główny (przystanek tylko do wejścia), Świebodzin (przystanek tylko do wejścia), Rzepin (przystanek tylko do wejścia), Frankfurt (Oder);

oraz – w relacji powrotnej, tj. Oostende – Warszawa:

Rzepin (przystanek tylko do wyjścia), Świebodzin (przystanek tylko do wyjścia), Poznań Główny (przystanek tylko do wyjścia), Września (przystanek tylko do wyjścia), Konin (przystanek tylko do wyjścia), Kutno (przystanek tylko do wyjścia), Łowicz Główny (przystanek tylko do wyjścia), Warszawa Zachodnia (przystanek tylko do wyjścia), Warszawa Centralna (przystanek tylko do wyjścia) i Warszawa Wschodnia (przystanek tylko do wyjścia).

Na trasie Warszawa Wschodnia – Oostende i w relacji powrotnej, w zakresie odcinka na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przebiegającej liniami kolejowymi oznaczonymi w sentencji niniejszej decyzji, przewoźnik będzie realizował przewozy przy pomocy lokomotywy Siemens Vectron lub Bombardier Traxx oraz 6-8 wagonów pasażerskich z miejscami do siedzenia i miejscami do leżenia.

Rozkład jazdy

Rj
Rj
Rj1
Rj1

Komentarze