RegioJet może jeździć z Przemyśla aż do Hannoweru. Bez przewozu w komunikacji krajowej
Prezes UTK wydał decyzję w sprawie przyznania RegioJet otwartego dostępu dla pasażerskich przewozów kolejowych na trasie międzynarodowej Przemyśl Główny – Hannover Hbf. – Przemyśl Główny.
Dotyczy ona odcinka przebiegającego przez terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Połączenie międzynarodowe
Usługa może być realizowana liniami kolejowymi nr 3, 91, 132, 133, 134, 135, 137, 138, 273, 821 i 981 w okresie od 10 grudnia 2023 r. do 9 grudnia 2028 r., tj. w rocznych rozkładach jazdy pociągów: 2023/2024, 2024/2025, 2025/2026, 2026/2027 oraz 2027/2028.
Dopuszczalne jest zatrzymywanie się pociągów przewoźnika na następujących stacjach:
w relacji Przemyśl Główny – Hannover Hbf.: Przemyśl Główny (przystanek tylko do wejścia), Rzeszów Główny (przystanek tylko do wejścia), Kraków Główny (przystanek tylko do wejścia), Katowice (przystanek tylko do wejścia), Opole Główne (przystanek tylko do wejścia), Wrocław Główny (przystanek tylko do wejścia), Zielona Góra Główna (przystanek tylko do wejścia);
w relacji Hannover Hbf. – Przemyśl Główny: Zielona Góra Główna (przystanek tylko do wyjścia), Wrocław Główny (przystanek tylko do wyjścia), Opole Główne (przystanek tylko do wyjścia), Katowice (przystanek tylko do wyjścia), Kraków Główny (przystanek tylko do wyjścia), Rzeszów Główny (przystanek tylko do wyjścia), Przemyśl Główny (przystanek tylko do wyjścia).
Na trasie Przemyśl Główny – Hannover Hbf. – Przemyśl Główny, w zakresie odcinka przebiegającego przez terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przebiegającej liniami kolejowymi oznaczonymi w sentencji niniejszej decyzji, Przewoźnik będzie realizował przewozy przy pomocy składów wagonowych z miejscami do siedzenia lub leżenia (lokomotywa elektryczna plus 7-15 wagonów pasażerskich). Dopuszcza się możliwość wykorzystywania również innych typów pojazdów kolejowych, jeżeli RegioJet zagwarantuje takie same bądź lepsze parametry techniczne, eksploatacyjne i jakościowe pojazdów. Przewoźnik jest zobowiązany do wykorzystywania wyłącznie taboru spełniającego warunki techniczne, środowiskowe i eksploatacyjne określone przez zarządcę infrastruktury dla poszczególnych linii kolejowych.
Rozkład jazdy:
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze