Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Przystanek SKM Szczecin Niebuszewo gotowy

inforail
27.04.2024 12:45
0 Komentarzy

Parking w rejonie stacji Niebuszewo jest już gotowy. To część miejskiej infrastruktury Szczecińskiej Kolei Metropolitalnej.

Łącznie blisko 160 miejsc postojowych, w tym miejsca dla osób z niepełnosprawnościami i miejsca postojowe taksówek. Do tego infrastruktura dla pieszych w postaci ścieżek doprowadzających do peronów kolejowych oraz zadaszona wiata ze stanowiskami na rowery. Tak w skrócie można scharakteryzować inwestycję jaka została zrealizowana w rejonie stacji kolejowej Niebuszewo.

Jakie prace?

W ramach prac zrealizowane zostały również roboty sieciowe związane z przebudową kanalizacji deszczowej, elektronergetycznej czy telekomunikacyjnej. W ramach zagospodarowania terenu zamontowano ławki jak i kosze na śmieci. Wykonane zostały również nasadzenia zieleni w postaci drzew oraz krzewów. Koszt prac wyniósł ponad 17 mln zł brutto. – mówi Piotr Zieliński rzecznik prasowy Miasta Szczecin ds. inwestycji.

Koordynacją i nadzorem inwestorskim nad realizacją miejskiej części Szczecińskiej Kolei Metropolitalnej, zajmuje się pełniąca funkcję inwestora zastępczego spółka Szczecińskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o. 

Zamówienie współfinansowane z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 w ramach działania 5.2. Rozwój Transportu Kolejowego poza TEN-T, oś priorytetowa V Rozwój transportu kolejowego w Polsce, pod nazwą: „Budowa węzłów i przystanków przesiadkowych wraz z urządzeniami związanymi z integracją transportu, na liniach kolejowych 273, 351, 401 i 406 w ramach Budowy Szczecińskiej Kolei Metropolitarnej z wykorzystaniem istniejących odcinków linii kolejowych nr 406, 273, 351. dla projektu pn. „Budowa Szczecińskiej Kolei Metropolitalnej z wykorzystaniem istniejących odcinków linii kolejowych nr 406, 273, 351”.

Komentarze