Przetarg na P4 mazowieckich VT627 unieważniony
Koleje Mazowieckie unieważniły przetarg na wykonanie napraw w poziomie utrzymania P4 spalinowych autobusów szynowych serii VT627 i prac wykraczających poza stały zakres naprawy w poziomie utrzymania P4, w tym uzupełnienie braków.
Obie złożone oferty przekroczyły budżet zamawiającego.
OFERTY
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 3 400 000,00 zł netto, 4 182 000,00 zł brutto. W przetargu zostały złożone następujące oferty:
1. Serwis Pojazdów Szynowych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa z ceną 6 267 200,00 netto, 7 708 656,00 brutto. Wykonawca zobowiązał się udzielić gwarancji jakości na okres 18 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu komisyjnego odbioru danego autobusu szynowego na każdy cały autobus szynowy, po naprawie w poziomie utrzymania P4. Wykonawca zobowiązał się wykonać naprawę w poziomie utrzymania P4 każdego spalinowego autobusu szynowego w terminie nie dłuższym niż 45 dni kalendarzowych, licząc od dnia przekazania spalinowego autobusu szynowego do naprawy.
2. Konsorcjum: Seluch Polska – Lider oraz CSI Invest Sp. z o.o. – Członek konsorcjum z ceną 5 041 600,00 netto, 6 201 168,00 brutto. Wykonawca zobowiązał się udzielić gwarancji jakości na okres 18 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu komisyjnego odbioru danego autobusu szynowego na każdy cały autobus szynowy, po naprawie w poziomie utrzymania P4. Wykonawca zobowiązał się wykonać naprawę w poziomie utrzymania P4 każdego spalinowego autobusu szynowego w terminie nie dłuższym niż 50 dni kalendarzowych, licząc od dnia przekazania spalinowego autobusu szynowego do naprawy.
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższała kwotę, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamówienie dotyczyło naprawy 4 spalinowych autobusów szynowych serii VT627-101, 102, 104, 105.
Zamawiający wymagał:
1) aby przedmiot zamówienia był świadczony przez wykonawcę, który posiada wdrożony system zarządzania jakością w oparciu o standard IRIS (ISO/TS 22163) w zakresie utrzymania pojazdów kolejowych. Przedmiot umowy winien być realizowany z zachowaniem standardów w zakresie jakości, niezawodności i bezpieczeństwa technicznego, zgodnie z takim standardem;
2) na każdy cały autobus szynowy po naprawie w poziomie utrzymania P4 udzielenia gwarancji jakości na okres co najmniej 12 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu komisyjnego odbioru danego autobusu szynowego;
3) zrealizowania zamówienia w terminie do dnia 31 grudnia 2022 roku;
4) wykonania naprawy w poziomie utrzymania P4 każdego autobusu szynowego, w terminie nie dłuższym niż 55 dni kalendarzowych, licząc od dnia przekazania autobusu szynowego do naprawy.
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze