Prezes PKP Intercity zapowiada wycofanie wagonów z ośmioma miejscami w przedziale
Zdecydowanie musimy zamknąć ten rozdział – tak o starych wagonach z ośmioma miejscami w przedziale i otwieranymi oknami, jeżdżącymi jeszcze dziś w składach TLK, mówi nam szef PKP Intercity Marek Chraniuk.
Pasażer musi podróżować komfortowo – dodaje.
Jakość i komfort
Marek Chraniuk dodaje, że w wagonach eksploatowanych przez PKP Intercity mają go zapewnić m.in. zamknięte obiegi w toaletach, drzwi automatyczne, klimatyzacja, system informacji pasażerskiej, ładowanie telefonów. I to wszystko na najwyższym poziomie.
Warto podkreślić, że w strategii taborowej PKP Intercity znajdują się dalsze projekty, które zakładają modernizacje wagonów. Wczoraj (21 września 2022 roku) w Berlinie przewoźnik podpisał z PESĄ umowę na wykonanie remontu 59 jednostek. Mimo ogłoszonego przetargu na dostawę do 450 nowych wagonów PKP Intercity nie rezygnuje z modernizacji.
Mamy takie potrzeby – mówi nam Marek Chraniuk. Zrobiliśmy bardzo dużo w kwestii odnowy parku taborowego, chyba najwięcej w historii spółki. Nigdy wcześniej nie było tak dużych inwestycji – dodaje.
W ocenie szefa PKP Intercity wagon zmodernizowany dla pasażera jest porównywalny z wagonem nowym. Wielu podróżnych nie dostrzega różnicy między wagonem nowym a zmodernizowanym. Należy jednak pamiętać o kolejnych nowych wagonach, które chce pozyskać przewoźnik. To będzie duży krok milowy w poprawie jakości świadczonych usług – podkreśla Prezes PKP Intercity.
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze