POLREGIO zleca przegląd spalinowego zespołu trakcyjnego SA134-029
Spółka POLREGIO podpisała umowę na wykonanie przeglądu trzeciego poziomu utrzymania PU3-2 dla spalinowego zespołu trakcyjnego SA134-029.
Więcej o tym przetargu pisaliśmy na łamach InfoRail.pl.
Rozkład jazdy:
- Jakie konkretne czynności techniczne obejmuje przegląd trzeciego poziomu utrzymania PU3-2 dla pojazdu SA134-029?
- Jaką rolę w realizacji zamówienia odegrają podwykonawcy i jakie elementy pojazdu będą podlegały ich serwisowi?
- Czy planowane są kolejne przeglądy pojazdów tej samej serii w najbliższym czasie w ramach długofalowej strategii utrzymania taboru POLREGIO?
Zakres zamówienia
Przedmiotem zamówienia była kompleksowa realizacja przeglądu poziomu PU3-2 dla pojazdu szynowego serii SA134, typ 218Md, oznaczonego numerem bocznym 029. Tego typu przegląd obejmuje szczegółowe czynności diagnostyczno-techniczne, mające na celu zachowanie niezawodności i bezpieczeństwa pojazdu – zarówno w zakresie układu jezdnego, napędowego, jak i elementów wyposażenia pasażerskiego.
Zamówienie ma zostać zrealizowane w ciągu 60 dni, z możliwością jednokrotnego przedłużenia.
Zwycięzca i wartość umowy
W ramach otwartego postępowania przetargowego wpłynęły trzy oferty, a jako najkorzystniejszą – w 100% według kryterium ceny – wybrano ofertę złożoną przez Public Transport Service Sp. z o.o. z Warszawy. Wartość kontraktu wynosi 4 361 500 zł brutto.
Umowa została podpisana 10 czerwca 2025 r.
Zakres prac z podwykonawcami
Realizacja zamówienia odbywa się z udziałem kilku wyspecjalizowanych podwykonawców:
- Serwis Obsługi DTS-SZUBIN Sp. z o.o.
- PETER RENZ sp. z o.o.
- CARDAN POLSKA Sp. z o.o.
- GG Technic s.c.
Podwykonawcy odpowiadają za realizację kluczowych zadań, takich jak obsługa silnika, przekładni głównej i osiowych, wałów napędowych, a także elementów sanitarnych pojazdu.
Dalsze kroki
Po zakończeniu przeglądu pojazd SA134-029 powróci do eksploatacji w barwach POLREGIO – największego przewoźnika pasażerskiego w Polsce, obsługującego regionalne połączenia kolejowe w większości województw. Regularne utrzymanie taboru jest nie tylko obowiązkiem wynikającym z przepisów technicznych, ale również istotnym elementem strategii zapewniania komfortu i bezpieczeństwa pasażerów.
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze