Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Plany taborowe Wielkopolski. A może składy używane?

inforail
11.12.2023 12:45
0 Komentarzy

Wicemarszałek województwa wielkopolskiego został zapytany dlaczego wielkopolski samorząd nie kupuje – tak jak np. Polregio – używanego taboru spalinowego.

W odpowiedzi zaznaczył, że wynika to m.in. z kwestii serwisowania i utrzymania pojazdów.

Tylko nowe pociągi

„Na razie pozostajemy przy nowych jednostkach, które chcemy nabywać” – podkreślił.

Samorządowiec zaznaczył także, że województwo nie jest w stanie przed 2025 r. znaleźć w swoim budżecie dodatkowych 100-150 mln zł na tabor używany.

Wicemarszałek województwa wielkopolskiego został zapytany dlaczego wielkopolski samorząd nie kupuje - tak jak np. Polregio - używanego taboru spalinowego.
Wielkopolski SA132

„Kupując w taki sposób używane pociągi musielibyśmy zrezygnować np. z budowy obwodnicy Szamotuł czy Rogoźna. Po prostu w budżecie województwa, póki co dodatkowych pieniędzy nie ma” – wskazał.

Komentarze