Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

PKP SKM w Trójmieście poprawia funkcjonalność EN57AKM

inforail
25.09.2024 12:45
0 Komentarzy

PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście Sp. z o.o. podpisała umowę na poprawę funkcjonalności Systemu Informacji Pasażerskiej (SIP) w zmodernizowanych elektrycznych zespołach trakcyjnych serii EN57AKM.

Wartość zamówienia wynosi 3 988 644,00 PLN, a zwycięzcą przetargu została firma ENTE Sp. z o.o.

Spis treści:

  1. Jakie korzyści dla pasażerów przyniesie modernizacja Systemu Informacji Pasażerskiej (SIP) w składach EN57AKM?
  2. Na jakiej podstawie oceniane były oferty w przetargu i jakie kryterium miało największe znaczenie przy wyborze zwycięzcy
  3. Kiedy planowane jest zakończenie realizacji zamówienia na modernizację SIP w Trójmiejskiej Szybkiej Kolei Miejskiej?
EN57 PKP SKM
EN57AKM

Zakres zamówienia

Głównym celem zamówienia jest poprawa funkcjonalności SIP w 22 zmodernizowanych składach elektrycznych EN57AKM, eksploatowanych przez PKP SKM na terenie Trójmiasta. Zamówienie obejmuje dostawę niezbędnych komponentów oraz modernizację istniejącego systemu, co przyczyni się do zwiększenia efektywności i dokładności przekazywanych informacji pasażerom. Czas realizacji zadania to okres od 16 września 2024 r. do 31 marca 2025 r.

Kryteria oceny ofert

Oferty oceniane były głównie na podstawie ceny (90%) oraz okresu gwarancji (10%). Zaoferowane okresy gwarancji mogły wynosić 24, 36 lub 48 miesięcy. Maksymalną punktację (10 punktów) przyznawano za gwarancję wynoszącą 48 miesięcy, co miało istotny wpływ na wybór oferty.

Zwycięzca przetargu

Przetarg wygrała firma ENTE Sp. z o.o., która zaoferowała najkorzystniejsze warunki zgodne z wymaganiami zamówienia. Umowa została podpisana 16 września 2024 roku. ENTE Sp. z o.o. nie przewiduje podwykonawstwa, a oferta była jedyną złożoną drogą elektroniczną w ramach tego przetargu.

Modernizacja Systemu Informacji Pasażerskiej ma na celu poprawę jakości usług świadczonych przez PKP SKM, zapewniając pasażerom lepszy dostęp do aktualnych informacji o ruchu pociągów. Dzięki realizacji projektu, podróżni będą mogli korzystać z nowocześniejszych rozwiązań technologicznych, co zwiększy komfort i bezpieczeństwo podróży na terenie Trójmiasta.

Komentarze