PKP PLK: Wybór oferty na wykonanie robót budowlanych na odcinku linii kolejowej E30
W siedzibie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Katowicach w dniu 14 września 2010 r., dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania „Modernizacja linii kolejowej E30, etap II, odcinek Zabrze –Katowice –Kraków, przetarg nr 1 modernizacja odcinków: Jaworzno Szczakowa –Trzebinia (km 15,810 –29,110 linii nr 133);Jaworzno Szczakowa –Sosnowiec Jęzor (km 0,000 –6,847) linii nr 134.
Oferty na realizację tego zadania złożyło pięć konsorcjów:
1. Konsorcjum w składzie :
Przedsiębiorstwo Robót Kolejowych i Inżynieryjnych S.A. –Wrocław / Pełnomocnik /
Przedsiębiorstwo Budownictwa Kolejowego i Inżynieryjnego „INFRAKOL”–Jawor
Przedsiębiorstwo Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej Spółka z o.o. –Kraków
2. Konsorcjum w składzie :
TORPOL Spółka z o.o. –Poznań / Pełnomocnik /
FEROCO S.A. –Poznań
Zakład Robót Komunikacyjnych –DOM –Poznań
Przedsiębiorstwo Usług Technicznych INTERKOR –Zawiercie
3. Konsorcjum w składzie :
STRABAG Sp. z o.o. –Pruszków / Lider /
STRABAG Rail GmbH –Niemcy
TRAKCE a.s –Republika Czeska
TRAKCE –TOR Sp. z o.o. –Cieszyn
P.B.S. „TRANSKOL”Sp. z o.o. –Kielce
4. Konsorcjum w składzie :
OHL ZS, a.s –Republika Czeska / Lider /
Przedsiębiorstwo TOR-KAR-SSON –Warszawa
5. Konsorcjum w składzie :
Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Spółka z o.o. –Warszawa / Pełnomocnik /
PKP Energetyka S.A. –Warszawa
Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM Wrocław
W wyniku badania i oceny ofert złożonych w postępowaniu przetargowym za najkorzystniejszą ofertę została uznana oferta nr 1 złożona przez „Konsorcjum PRKiI-INFRAKOL-PNUIK”w składzie:
Przedsiębiorstwo Robót Kolejowych i Inżynieryjnych S.A. –Wrocław / Pełnomocnik /
Przedsiębiorstwo Budownictwa Kolejowego i Inżynieryjnego „INFRAKOL”–Jawor
Przedsiębiorstwo Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej Spółka z o.o. –Kraków.
Ofercie o wartości 365 955 653,00 zł brutto przyznano największą liczbę 100 punktów, przy przyjętym kryterium oceny ofert, którym jest cena.
Celem modernizacji na w/w odcinkach linii jest dostosowanie korytarza E30 do warunków technicznych wynikających z umów AGC (Umowa Europejska o głównych międzynarodowych liniach kolejowych) i AGTC (Umowa Europejska o ważniejszych międzynarodowych liniach transportu kombinowanego i obiektach towarzyszących) dla korytarzy transportowych. Linie nr 133 oraz nr 134 przeznaczone są dla ruchu pasażerskiego o długości pociągów 400 m z prędkością 160 km/h oraz dla prowadzenia pociągów towarowych o długości 750 m i ciężarze 3200 t z prędkością 120 km/h.
Postępowanie przetargowe dotyczy opracowania dokumentacji projektowej oraz realizacji robót polegających na przebudowie infrastruktury kolejowej w zakresie: układu torowego, obiektów inżynieryjnych, peronów, skrzyżowań w poziomie szyn i dróg dojazdowych, urządzeń sterowania ruchem kolejowym, sieci trakcyjnej, urządzeń teletechnicznych i urządzeń elektroenergetyki.
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze