PKP PLK: Będzie remont odcinka Chełmża – Grudziądz
PKP PLK wykonają remont odcinka Chełmża –Grudziądz, prowadzony w ramach rewitalizacji linii kolejowej nr 207 Toruń Wschodni –Malbork na odcinku Toruń Wschodni –Grudziądz. Przetarg na wykonanie prac został ogłoszony. Zamówienie obejmuje:
a) wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym dla przygotowania i wykonania robót budowlanych, w tym opracowanie w układzie wielobranżowym:
– projektów budowlanych wraz z wykonaniem map do celów projektowych i uzupełniających badań geologicznych (w zakresie niezbędnym do projektowania), uzyskaniem wszystkich niezbędnych warunków technicznych przyłączenia do sieci (dla właściwych branż), uzyskaniem wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień i pozwoleń, w tym ostatecznych (prawomocnych) decyzji lokalizacyjnych i decyzji o pozwoleniu na budowę;
– projektów wykonawczych wraz z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
– dokumentacji powykonawczej;
– specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;
– przedmiarów robót i kosztorysów;
– zbiorczego zestawienia kosztów;
b) pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót;
c) wykonanie robót budowlanych w oparciu o sporządzoną przez Wykonawcę dokumentację projektowo-kosztorysową, z obsługą geodezyjną i geotechniczną w zakresie niezbędnym dla właściwego wykonania tych robót, polegających w szczególności na:
– przebudowie linii kolejowej na łącznej długości 40,34 km, na którą składa się całkowita wymiana nawierzchni kolejowej toru głównego szlakowego i zasadniczego linii 207 oraz torów na stacjach o łącznej długości ok. 37,34 km, wymiana szyn na długości ok. 3 km, zabudowa nawierzchni po rozebranych rozjazdach, wymiana rozjazdów, wymiana podrozjazdnic, rozbiórka nawierzchni, rozbiórka wstawek/torów żeberkowych;
– lokalnym wzmocnieniu podtorza polegającym na odtworzeniu warstwy ochronno filtracyjnej podtorza z ułożeniem geowłókniny filtracyjno-separacyjnej na łącznej długości ok. 4,45 km;
– korekcie geometrii łuków polegającej na wydłużeniu krzywych przejściowych łuku w celu uzyskania optymalnej prędkości na łukach;
– oczyszczeniu lub odtworzeniu bocznych rowów odwodnieniowych (odwodnienia wgłębnego w miejscach jego występowania), poprawieniu dna rowu wraz z właściwymi skosami pobocza rowu na łącznej długości ok. 46,77 km;
– estetyzacji otoczenia linii kolejowej w pasie prowadzonej rewitalizacji linii w tym wycięcie drzew i krzaków, wykoszenie trawy na torowisku i ławach torowiska oraz skarpach, odnowienie i uzupełnienie znaków i wskaźników;
– remont lub przebudowa przejazdów polegająca na wymianie nawierzchni drogowej na tych przejazdach, poprawienie stanu dojazdów;
– remoncie, wymianie lub likwidacji obiektów inżynieryjnych;
– przebudowie obiektów obsługi podróżnych (perony);
– zabudowie urządzeń sterowania ruchem kolejowym (srk) na przejazdach kolejowych (półrogatki, ssp, tvu, skp, uzk), zmiana położenia czujników;
– wymianie wyeksploatowanych urządzeń srk na stacjach;
– wymianie wyeksploatowanych (radiołączność) i budowie nowych urządzeń telekomunikacyjnych (SLK);
– remoncie, budowie lub przebudowie urządzeń elektroenergetyki do 1 kV (linie zasilające, oświetlenie, elektryczne ogrzewanie rozjazdów). Oferty można składać do 20 września 2012 roku. Decyduje cena. Szczegóły.
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze