PESA będzie serwisować Darty w Mińsku Mazowieckim
Darty dla PKP Intercity będą serwisowane w MińskuMazowieckim. O ile Stadler dość długo prowadził negocjacje w sprawie wyborumiejsca, w którym będzie mógł prowadzić obsługę techniczną Flirtów3, o tylebydgoski producent od dłuższego już czasu wiedział, gdzie umiejscowić swojecentrum serwisowe. W przypadku Stadlera padło ostatecznie na halę na OlszynceGrochowskiej, a nie chociażby na Siedlce, gdzie powstają jednostki dla PKPIntercity. PESA miała zadanie o tyle łatwiejsze, że dysponowała miejscem, wktórym mogłaby wykonywać wymagane przez przewoźnika czynności.
Budujemy w Mińsku Mazowieckim halę, w której będziemyserwisować Darty dla PKP Intercity ? powiedział nam Maciej Maciejewski, szefmarketingu pojazdów kolejowych w PESIE. Będzie to obiekt na tyle długi, żezmieści się w nim cały Dart, będący jednym z najdłuższych ezt-ów w Polsce.Równolegle firma będzie mogła serwisować trzy pociągi. Hala zostanieprzystosowana do wykonywania obsługi pociągów do poziomu P4 włącznie. Całaobsługa będzie po stronie PESY. Przewoźnik dostanie pojazd przygotowany dojazdy. Taka była idea przetargu. Pojazdy będą zjeżdżały i wyjeżdżały z MińskaMazowieckiego, gdzie producent będzie wykonywać wszystkie czynnościutrzymaniowe.
Podobny model serwisowania funkcjonuje już przy obsłudze ED250,a za jakiś czas ruszy również przy Flirtach3.
„
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze