Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Olbrzymie zamówienie na ezt-y z Małopolski!

inforail
20.06.2023 09:45
0 Komentarzy

Województwo Małopolskie i Koleje Małopolskie ogłosiły przetarg na dostawę Elektrycznych Zespołów Trakcyjnych do świadczenia kolejowych usług przewozowych.

Zamówienie obejmuje także świadczenie usługi kompleksowej obsługi serwisowo-utrzymaniowej oraz dostawa pakietu części zamiennych.

O zamówieniu

Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej, w której Zamawiający przewiduje możliwość złożenia zamówienia na:

1) Dostawę do 56 sztuk EZT w wersji:

– czteroczłonowej – do 28 szt.

– pięcioczłonowej – do 28 szt.

wraz z dokumentacją techniczną, w tym dokumentacją konstrukcyjną umożliwiającą wykonywanie przeglądów na poziomach P1 – P5, w tym:

a) Udzielenie gwarancji na każdy EZT na okres minimum 60 miesięcy,

b) Instruktaż pracowników Operatora wskazanych przez Zamawiającego

c) Udzielenie licencji na Oprogramowanie i Dokumentację techniczną

2) Świadczenie kompleksowej obsługi serwisowo-utrzymaniowej dla każdego EZT

z wyposażeniem (w tym automaty biletowe, kasowniki) od poziomu P1 do P4.

3) Dostawa pakietu części zamiennych.

Na realizację całości zamówienia będą 84 miesiące.

Oferty można składać do 18 lipca 2023 roku. Kryteria ich oceny to:

Okres gwarancji – Waga: 20

Termin dostawy pojazdów – Waga: 20

Cena – Waga: 60.

Wymagane jest doświadczenie.

Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie jedno zamówienie, zrealizowane w ramach jednej umowy, polegające na dostawie co najmniej 5. fabrycznie nowych elektrycznych zespołów trakcyjnych z których każdy był co najmniej dwuczłonowy z kabinami maszynisty umieszczonymi po przeciwległych stronach.

Komentarze