Nowe połączenia LEO Express z Krakowa, Warszawy i Pragi od grudnia 2025 roku
Firma Leo Express przygotowuje największe w swojej historii rozszerzenie oferty przewozowej. Od 14 grudnia 2025 roku przewoźnik wprowadzi codzienne połączenie kolejowe na trasie Kraków – Praga, a w weekendy ofertę tę wzmocni dodatkowa para kursów.
Z kolei od 1 marca 2026 roku Leo Express zwiększy liczbę kursów na tej trasie aż do czterech dziennie, a jednocześnie przedłuży połączenie do Warszawy, uruchamiając dwie pary pociągów w relacji Warszawa – Kraków – Praga.
Rozkład jazdy:
- Jakie korzyści dla polskich pasażerów przyniesie uruchomienie nowych połączeń Leo Express na trasach Warszawa – Kraków – Praga oraz Kraków – Praga?
- W jaki sposób rozszerzenie oferty o połączenia do Preszowa, Użhorodu, Mukaczewa i Bratysławy wpłynie na rozwój transgranicznych podróży w Europie Środkowej?
- Dlaczego rok 2026 może okazać się przełomowy dla dalszej ekspansji i pozycji rynkowej Leo Express?
Nowości od LEO Express
Nowe połączenia będą realizowane zarówno jako kursy dzienne, jak i nocne, z możliwością wyboru kilku klas podróży, z szeroką ofertą napojów i przekąsek, szybkim Wi-Fi 5G, klimatyzacją oraz przyjazną przestrzenią dla podróżnych.
Pierwszy pociąg na wydłużonej trasie między Polską a Czechami w kierunku stolicy ruszy 1 marca 2026 roku.
Ekspansja w kierunku Słowacji
Nowy rozkład jazdy Leo Express obejmie także znaczące wzmocnienie oferty na kierunkach południowo-wschodnich. Przewoźnik uruchomi:
- dwa bezpośrednie pociągi dziennie na trasie Praga – Preszów – Praga,
- autobusowe połączenia do Użhorodu i Mukaczewa z przesiadką w Preszowie (bilety dostępne do końca lutego 2026).
Dzięki temu Leo Express zwiększy dostępność transgranicznych podróży dla mieszkańców południowo-wschodniej Polski, Słowacji i zachodniej Ukrainy.
Powrót na Morawy i nowe połączenie do Bratysławy
Od 30 kwietnia 2026 roku Leo Express ponownie uruchomi połączenie kolejowe na trasie:
Praga – Ołomuniec – Staré Město koło Uherského Hradiště,
a następnie przedłuży linię przez Hodonín i Brzecław aż do Bratysławy.
Dzięki nowym odcinkom i przystankom przewoźnik zaoferuje dogodne połączenia również dla pasażerów z regionów Zlín i Uherský Brod. Na rozbudowanej trasie będą kursować dwie pary pociągów dziennie, co umożliwi podróżnym komfortowe planowanie zarówno wyjazdów turystycznych, jak i codziennych przejazdów transgranicznych.
Leo Express umacnia pozycję na rynku międzynarodowym
Nowa siatka połączeń wpisuje się w strategię Leo Express, zakładającą dynamiczną ekspansję na rynkach Europy Środkowej oraz zwiększenie konkurencyjności wobec tradycyjnych przewoźników państwowych. Rozbudowa oferty to także odpowiedź na rosnące zainteresowanie podróżami kolejowymi – zarówno w Polsce, jak i w krajach sąsiednich.
Dzięki zwiększeniu częstotliwości kursów, wprowadzeniu nocnych połączeń oraz rozszerzeniu tras na Warszawę, Preszów i Bratysławę, przewoźnik może znacząco wzmocnić swoją pozycję jako alternatywa dla podróży samochodem, autobusem czy samolotem.
Rok 2026 zapowiada się jako przełomowy w rozwoju Leo Express, który dzięki nowym trasom i udogodnieniom będzie mógł obsłużyć jeszcze większą liczbę pasażerów podróżujących między Polską, Czechami, Słowacją i Ukrainą.
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok







Komentarze