Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Nie będzie dodatkowych lokomotyw w PKP Intercity. Za drogie oferty

inforail
17.09.2024 09:45
0 Komentarzy

PKP Intercity unieważniły przetarg na najem 7 lokomotyw elektrycznych wraz ze świadczeniem usług utrzymania.

Było za drogo.

Spis treści:

  1. Dlaczego PKP Intercity unieważniły przetarg na najem lokomotyw elektrycznych?
  2. Ile lokomotyw elektrycznych miało zostać wynajętych w ramach przetargu w części 1 i części 2 zamówienia?
  3. Które firmy złożyły oferty w poszczególnych częściach przetargu?

Trzy oferty, dwie firmy

W przetargu zostały złożone trzy oferty. Przedmiot zamówienia w Postępowaniu podzielony został na trzy odrębne części:

1) części 1 zamówienia – najem 3 lokomotyw elektrycznych o prędkości eksploatacyjnej nie mniejszej niż 200 km/h wraz ze świadczeniem usług utrzymania;

2) części 2 zamówienia – najem 2 lokomotyw elektrycznych o prędkości eksploatacyjnej nie mniejszej niż 200 km/h wraz ze świadczeniem usług utrzymania;

3) części 3 zamówienia – najem 2 lokomotyw elektrycznych o prędkości eksploatacyjnej nie mniejszej niż 160 km/h wraz ze świadczeniem usług utrzymania.

W postępowaniu na część 1 zamówienia ofertę złożyła spółka CARGOUNIT sp. z o. o. z siedzibą we Wrocławiu. Zgodnie z ofertą kwota za realizację części 1 zamówienia wynosi:

W postępowaniu na część 2 zamówienia ofertę złożyła spółka CARGOUNIT sp. z o. o. z siedzibą we Wrocławiu. Zgodnie z ofertą kwota za realizację części 2 zamówienia wynosi:

W postępowaniu na część 3 zamówienia ofertę złożyła spółka LokoTrain s.r.o. z siedzibą w Česká Třebová. Zgodnie z ofertą kwota za realizację części 3 zamówienia wynosi:

W każdej z części było za drogo. Przetarg został unieważniony w całości.

Komentarze