Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Nawet 50 Traxxów dla Ceskich drah. Pudła powstaną we Wrocławiu

inforail
22.08.2018 08:49
0 Komentarzy

BombardierTransportation i CD Cargo podpisali umowę kupna do 50 lokomotyw najnowszejgeneracji Traxx.

„Nowa lokomotywa TRAXX MS3 będzie najnowocześniejszą wnaszej flocie, a jej moc i bardzo dobre osiągi będą wspierać naszą międzynarodowąstrategię biznesową. Te maszyny, w pełni interoperacyjne, wykorzystamy zarównona rynku krajowym, jak i w sąsiednich krajach” – powiedział Ivan Bednárik,Prezes Zarządu, CD Cargo.

„Jesteśmy dumni z zaufania, jakim nasz klient, CD Cargo,obdarzył nasze innowacyjne lokomotywy TRAXX MS3” – powiedział MichaelFohrer, szef Regionu w Bombardier Transportation. „Dzięki temu sukcesowi wRepublice Czeskiej możemy wejść z naszą nową platformę lokomotyw na rynekEuropy Środkowej, Wschodniej i Południowo-Wschodniej. Po raz kolejnydoskonałość platformy lokomotyw TRAXX i ponad 2.250 sprzedanych egzemplarzy przekonaływażnego dla nas klienta” – dodał.

Lokomotywa TRAXX MS3 jest jedyną lokomotywą wielosystemowąna rynku z funkcją Last Mile, która umożliwia jej łatwe eksploatowanie naniezelektryfikowanych odcinkach torów znajdujących się w portach lubterminalach towarowych. Pojazd odpowiada na potrzeby klientów dotyczące poprawyrentowności, większej elastyczności oraz bardziej niezawodnej wydajności idostępności w całym cyklu życia lokomotywy. Ta nowa wielosystemowa lokomotywazostanie wyposażona w najnowszą wersję europejskiego systemu sterowania,Baseline 3, zapewniającą płynne działanie już od pierwszego dnia – podał producent.

Dzięki temu nowemu zamówieniu, czescy klienci zamówili 54nowoczesne, interoperacyjne, wielosystemowe lokomotywy TRAXX. Pierwsze dziesięćlokomotyw CD Cargo będzie wykorzystywanych do transportu towarowego ipasażerskiego w Czechach, na Słowacji, w Niemczech, Austrii, Polsce i naWęgrzech, jednocześnie zwiększając operacyjność floty przewoźnika w Słowenii iChorwacji. Lokomotywy zostaną zmontowane w zakładzie Bombardiera w Kassel znadwozi pochodzących z Wrocławia i wózków produkowanych w Siegen w Niemczech.

Bombardier jest drugą co do wielkości spółką produkującątabor szynowy w Republice Czeskiej. Zatrudnia ponad 1000 pracowników wzakładzie produkcyjnym w Ceskiej Lipie, który jest kluczowym dostawcą elementówdla regionalnych i podmiejskich pociągów Bombardiera, tramwajów i metra.Produkty Bombardiera codziennie obsługują transport kolejowy i miejski wRepublice Czeskiej. Ponad 40 lokomotyw TRAXX pracuje dla kilku operatorów, dlaktórych Bombardier świadczy również usługi serwisowe i konserwacyjne. Ponadtolinie metra A i B w Pradze są wyposażone w system kontroli pociągów BOMBARDIERCITYFLO 350.


Komentarze