Małopolskie EN78 i EN79 na przeglądach; krótsze pociągi
Koleje Małopolskie wyjaśniają dlaczego niektóre kursy obsługiwane są tylko przez jeden skład. Jak się okazuje powodem jest obowiązkowy przegląd P4, który pojazdy przechodzą w NEWAG S.A.
Obecnie sprawdzane są jednostki Impuls EN78 i EN79.
Jak podaje przewoźnik poziom 4 utrzymania pojazdu kolejowego to wykonywane co 5 lat, trwające około 3 miesięcy, obowiązkowe naprawy jednostek. Polegają na rozmontowaniu maszyny na podzespoły, wymianie lub naprawie wybranych części, malowaniu niektórych elementów oraz sprawdzeniu poprawności działania większości podzespołów. Ponadto, wnętrza pojazdów zostaną gruntownie odświeżone zachowując dotychczasową formę.
Cała operacja będzie dotyczyć wszystkich 13 posiadanych przez nas Impulsów i jest rozłożona w czasie do maja 2022 r. Pierwszy pojazd wróci do eksploatacji już w czerwcu.
Koleje Małopolskie przypominają również, że pięć pojazdów EN77 przejdzie naprawy poziomu P4 w Zakładach Naprawczych Taboru Kolejowego Mińsk Mazowiecki. Zostaną w nich również wykonane prace dodatkowe, takie jak:
montaż nowych foteli oraz stojaków rowerowych;
montaż nowego Systemu Informacji Pasażerskiej, Systemu Zliczania Pasażerów, Systemu Monitoringu oraz sieci Wi-Fi;
zabudowa dodatkowych drzwi pomiędzy kabiną maszynisty a przedziałem maszynowym w celu ograniczenia hałasu i poprawy warunków pracy maszynistów.
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze