Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Małopolska ponawia próbę kupienia ezt-ów; znowu bez szans na oferty?

inforail
25.09.2023 08:45
0 Komentarzy

Województwo Małopolskie ponownie ogłosiło przetarg na dostawę ezt-ów.

I ponownie umieściły w nim zapis, który spowodował brak ofert w pierwszym podejściu.

O zamówieniu

Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej, w której zamawiający przewiduje możliwość złożenia zamówienia na:

1) Dostawę do 56 sztuk EZT w wersji:

– czteroczłonowej – do 28 szt.

– pięcioczłonowej – do 28 szt.

wraz z dokumentacją techniczną, w tym dokumentacją konstrukcyjną umożliwiającą wykonywanie przeglądów na poziomach P1 – P5, w tym:

a) Udzielenie gwarancji na każdy EZT na okres minimum 60 miesięcy,

b) Instruktaż pracowników Operatora wskazanych przez Zamawiającego

c) Udzielenie licencji na Oprogramowanie i Dokumentację techniczną

2) Świadczenie kompleksowej obsługi serwisowo-utrzymaniowej dla każdego EZT z wyposażeniem (w tym automaty biletowe, kasowniki) od poziomu P1 do P4.

3) Dostawa pakietu części zamiennych.

To właśnie konieczność dostarczenia dokumentacji konstrukcyjnej może stanowić o ponownym braku ofert. Żaden z producentów nie chce się dzielić bowiem takimi dokumentami z konkurencją.

Oferty można składać do 20 października 2023 roku.

Kryteria ich oceny to:

Okres gwarancji – Waga: 10

Termin dostawy pojazdów – Waga: 30

Cena – Waga: 60.

Na realizację zamówienia będą 84 miesiące.

Wymagane jest doświadczenie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie jedno zamówienie, zrealizowane w ramach jednej umowy, polegające na dostawie co najmniej 5. fabrycznie nowych elektrycznych zespołów trakcyjnych z których każdy był co najmniej dwuczłonowy z kabinami maszynisty umieszczonymi po przeciwległych stronach.

Komentarze