Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Lubuskie zleca naprawę taboru kolejowego. SA133-006 jedzie na P4

inforail
04.08.2025 11:30
0 Komentarzy

Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego wyłonił wykonawcę usługi naprawy czwartego poziomu (P4-2) dla pojazdu szynowego serii SA133-006.

Kontrakt o wartości 6,88 mln zł został podpisany 31 lipca 2025 r. z konsorcjum firm CSI INVEST Sp. z o.o. oraz RS Mobility Sp. z o.o. O przetargu pisaliśmy w InfoRail.pl.

Rozkład jazdy:

  1. Jakie konkretne czynności obejmuje czwarty poziom utrzymania (P4-2) pojazdu SA133-006?
  2. Czy Urząd Marszałkowski planuje podobne przeglądy także dla innych pojazdów szynowych należących do Województwa Lubuskiego?
  3. Jakie doświadczenie w zakresie napraw taboru kolejowego posiadają firmy CSI INVEST i RS Mobility?
Lubuski SA133
Lubuski SA133/foto: UMWL

Zakres zamówienia: konserwacja pojazdu SA133-006

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie czynności z zakresu czwartego poziomu utrzymania naprawczego (P4-2) dla pojazdu typu 218Mc serii SA133-006, będącego własnością Województwa Lubuskiego. Pojazd jest eksploatowany przez przewoźnika POLREGIO S.A., który pełni funkcję podmiotu odpowiedzialnego za utrzymanie (ECM).

Czynności P4-2 określono w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 12 października 2005 r. w sprawie ogólnych warunków technicznych eksploatacji pojazdów kolejowych. Dodatkowy zakres prac, wykraczający poza Dokumentację Systemu Utrzymania (DSU), został opisany szczegółowo w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ).

Postępowanie przetargowe i rozstrzygnięcie

Zamówienie zostało udzielone w ramach procedury otwartej. Oferty były oceniane na podstawie dwóch kryteriów:

  • Cena – 60% wagi
  • Okres udzielonej gwarancji – 40% wagi

Do przetargu wpłynęły dwie oferty złożone drogą elektroniczną. Najkorzystniejszą złożyło konsorcjum CSI INVEST i RS Mobility, przy czym liderem została firma CSI INVEST Sp. z o.o..

Umowa została podpisana 31 lipca 2025 r., a czas realizacji prac określono na 90 dni. Przewidziane miejsce realizacji zadania to województwo lubuskie, a dokładnie Zielona Góra.

Informacje finansowe

Całkowita wartość zamówienia wynosi 6 875 700,00 zł brutto. Projekt nie jest współfinansowany ze środków UE i nie podlega Porozumieniu WTO w sprawie zamówień rządowych (GPA).

Zamówienie dotyczące wykonania P4-2 dla SA133-006 to ważna inwestycja w utrzymanie sprawności technicznej taboru kolejowego Województwa Lubuskiego. Prace, które przeprowadzi konsorcjum CSI INVEST – RS Mobility, przyczynią się do zwiększenia niezawodności i bezpieczeństwa eksploatowanego pojazdu. Wybór wykonawcy oparty na kryteriach jakościowych i cenowych ma zagwarantować wysoki standard realizacji oraz korzystne warunki gwarancyjne.

Komentarze