Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Lokomotywy PKP LHS potrzebują napraw. Przewoźnik ponownie bada rynek

inforail
12.04.2024 09:45
0 Komentarzy

PKP Linia Hutnicza Szerokotorowa opublikowała ogłoszenie obejmujące badanie rynku w zakresie wykonania naprawy poziomu utrzymania P4 7 sztuk lokomotyw spalinowych typu 311Da.

Informacje można przesyłać do 18 kwietnia 2024 roku.

O lokomotywach

To już kolejne takie ogłoszenie. Poprzednie zostało opublikowane w lutym 2024 roku.

Spalinowa lokomotywa towarowa typu 311Da powstała w wyniku gruntownej modernizacji lokomotywy produkcji rosyjskiej typu M62, znanej na polskim rynku pod oznaczeniem ST44.
Lokomotywy przeznaczone są do prowadzenia ciężkich składów towarowych po linii szerokotorowej z prędkością do 100 km/h. Zostały zmodernizowane przez nowosądecki Newag. Od 2007 roku wykonano kilkadziesiąt remontów kapitalnych tych lokomotyw, poprzez zabudowę zintegrowanego modułu napędowego (silnik, prądnica, sprężarka, układ chłodzenia). Podwozie stanowi sprawdzona eksploatacyjnie konstrukcja lokomotyw ST44 poddana naprawie głównej. Wykorzystano oryginalne silniki trakcyjne ED118, po modernizacji i podniesieniu klasy izolacji do poziomu H.

PKP Linia Hutnicza Szerokotorowa opublikowała ogłoszenie obejmujące badanie rynku w zakresie wykonania naprawy poziomu utrzymania P4 7 sztuk lokomotyw spalinowych typu 311Da.
Lokomotywa PKP LHS/foto: PKP LHS

Lokomotywa posiada układ hamulca pneumatycznego typu Oerlikon. Podczas modernizacji została wyposażona w nowe kabiny maszynisty spełniające warunki ergonomii i wysokiego komfortu pracy maszynisty, co również wpływa na bezpieczeństwo ich pracy. Nowoczesne mikroprocesorowe sterowanie lokomotywy umożliwia maksymalne wykorzystanie jej właściwości trakcyjnych.

Komentarze