Lokomotywy PKP LHS potrzebują napraw. Przewoźnik ponownie bada rynek
PKP Linia Hutnicza Szerokotorowa opublikowała ogłoszenie obejmujące badanie rynku w zakresie wykonania naprawy poziomu utrzymania P4 7 sztuk lokomotyw spalinowych typu 311Da.
Informacje można przesyłać do 18 kwietnia 2024 roku.
O lokomotywach
To już kolejne takie ogłoszenie. Poprzednie zostało opublikowane w lutym 2024 roku.
Spalinowa lokomotywa towarowa typu 311Da powstała w wyniku gruntownej modernizacji lokomotywy produkcji rosyjskiej typu M62, znanej na polskim rynku pod oznaczeniem ST44.
Lokomotywy przeznaczone są do prowadzenia ciężkich składów towarowych po linii szerokotorowej z prędkością do 100 km/h. Zostały zmodernizowane przez nowosądecki Newag. Od 2007 roku wykonano kilkadziesiąt remontów kapitalnych tych lokomotyw, poprzez zabudowę zintegrowanego modułu napędowego (silnik, prądnica, sprężarka, układ chłodzenia). Podwozie stanowi sprawdzona eksploatacyjnie konstrukcja lokomotyw ST44 poddana naprawie głównej. Wykorzystano oryginalne silniki trakcyjne ED118, po modernizacji i podniesieniu klasy izolacji do poziomu H.
Lokomotywa posiada układ hamulca pneumatycznego typu Oerlikon. Podczas modernizacji została wyposażona w nowe kabiny maszynisty spełniające warunki ergonomii i wysokiego komfortu pracy maszynisty, co również wpływa na bezpieczeństwo ich pracy. Nowoczesne mikroprocesorowe sterowanie lokomotywy umożliwia maksymalne wykorzystanie jej właściwości trakcyjnych.
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze