KOLEO przedstawia jedyne w branży kolejowej zestawienie podroży w 2025 roku
Ulubieni przewoźnicy, liczba przebytych kilometrów i minut, które spędziliście w pociągu – to wszystko i wiele więcej można znaleźć w corocznym podsumowaniu KOLEO.
Lider sprzedaży biletów kolejowych w Polsce wystartował właśnie z trzecią edycją Podsumowania. Warto zaznaczyć, że to jedyne tego typu podsumowanie kolejowe w Polsce, na które z niecierpliwością czekają użytkownicy aplikacji.
Rozkład jazdy:
- Jakie informacje o podróżach użytkowników zawiera coroczne Podsumowanie KOLEO?
- Dlaczego publikacja Podsumowania jest szczególnym momentem dla zespołu KOLEO?
- W jaki sposób użytkownicy mogą uzyskać dostęp do tegorocznego Podsumowania?
Za co Polacy kochają kolej?
KOLEO od lat przygląda się preferencjom i zwyczajom swoich użytkowników — m.in. w raporcie Za co Polacy kochają kolej? z 2025 roku. Tegoroczna, trzecie już zestawienie rocznych podróży to kolejny etap w poznawaniu ich kolejowych nawyków.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Chociaż to już trzecia edycja Podsumowania, to praca nad nim za każdym razem przynosi naszemu zespołowi mnóstwo radości. Lubię mówić, że to jest taki szczególny moment dla naszej aplikacji. Na kilka dni KOLEO staje się nie tylko platformą do zakupu biletów kolejowych, lecz także aplikacją społecznościową – mówi Aleksander Dąbrowski, Chief Technology Officer w KOLEO.
Coroczna odsłona spersonalizowanych statystyk w aplikacji KOLEO przedstawia szereg informacji związanych z podróżowaniem. Użytkownicy mogą sprawdzić m.in.: ile kilometrów pokonali pociągiem w 2025 roku, którą trasę odwiedzali najczęściej, i ile papieru zaoszczędził wybór biletu elektronicznego.
Podsumowanie jest dostępne na stronie: https://koleo.pl/podsumowanie/2024 lub w aplikacji (zakładka Podsumowanie w profilu użytkownika). Do jego wyświetlenia potrzebna jest aktualizacja aplikacji.





Komentarze